Trodde jeg var i uke 7, men..

Mumfie_91

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
Var hos lege i dag, å da tok han ul. Det viste seg at jeg er ikke mer enn 5 uker, selv om at han ikke kunne si noe presist. Dette var forventet, siden syklusen min er så lang som 40 dager :p Det var for tidlig til å se eller høre noe, så jeg skal til bake om 5 uker igjen :) Gleder meg allerede :D

Blir spennende neste gang da :)

Blir spennende uker atter en gang da ;)

Hehe. Kjedelig å bli satt to uker tilabake, men men, er så småtterier egentlog så lenge spira sitter godt der den skal. Blir gøy å høre etter neste tul :)

Hehe. Kjedelig å bli satt to uker tilabake, men men, er så småtterier egentlog så lenge spira sitter godt der den skal. Blir gøy å høre etter neste tul :)
Ja, jeg håper virkelig den sitter! :D Det er jo bare to uker, av veldig mange, så jeg overlever nok det :p

Samme skjedde med meg. Ifølge menstermin er jeg 11+0 idag. Var på TUL, og ble satt tilbake 2 uker. Så da var jeg tilbake til 9+0. Litt kjipt når man er såå nærme de magiske 12 ukene. Men det gikk fort over da vi så et hjerte som banket som bare det og en perfekt liten 1.desember-skatt der inne <3

Samme skjedde med meg. Ifølge menstermin er jeg 11+0 idag. Var på TUL, og ble satt tilbake 2 uker. Så da var jeg tilbake til 9+0. Litt kjipt når man er såå nærme de magiske 12 ukene. Men det gikk fort over da vi så et hjerte som banket som bare det og en perfekt liten 1.desember-skatt der inne <3
Så hærlig! Jeg fikk ikke sett noe mer enn at det var et hulrom der det skjedde noe i :p Men så nært 12 uker, for så å gå tilbake.. Da var det nok veldig godt med det bankende hjertet! <3

Back
Topp