Trodde jeg var ferdig

Mylva

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Sommerfuglene
Med kvalmen .. Vært kvalm-fri siden uke 11.. Er nå 13+3.. Vært kvalm i hele dag.. Men har jobba mye i det siste og kjenner jeg er sliten. Kan ikke det ha en sammenheng ? :-)

Jo, absolutt! Kroppen sier i fra. Sånn er det her i allefall:)

tror og det... har slitt mest med kvalmen de dagene jeg f.eks har sovet dårlig natta i forveien :confused:

Ahh.. Skjønner... Ja da er det nok kroppen som sier ifra <3

Her sier også kroppen fra med kvalme... Har vært stort sett fin ei god stund nå, men noen dager slår det ut... Gjerne når jeg har sovet mindre, stresser for mye, spiser for sjelden osv.

Her kommer kvalmen hvis jeg stresser og er trøtt. I morges var jeg veldig trøtt, og da kom kvalmen også:confused:

Det er ikke så ille som det har vært, men den er der nok til å vekke meg om natten og at jeg får problemer med å spise osv...om jeg ikke passer på å spise regelmessig, er jeg i skikkelig trøbbel :-/

min kropp sier også i fra. når jeg føler meg tipp topp form så bare. gjør jeg mye som jeg burde ha gjort for lenge siden , også blir det bare tull å jeg spyr... - kroppen sin flotte måte å si i fra på at : du - må - roe - ned! ;)

Måtte kaste opp mandags ettermiddag... Da hadde jeg styrt en del på kjøkkenet tidligere og bakt litt. Har ikke kasta opp på 2 uker, og ble heelt tilbakesatt i formen. Tilbake til dårlig matlyst og slapp..

Back
Topp