Trodde jeg var ferdig med oppkast...

Romle

Gift med forumet
VIP
Junibarna 2015
Men de siste par dagene har vært værre enn noe jeg har opplevd til nå. Klarer ikke å holde på noe, og det kommer så fort opp at jeg ikke rekker til do. Sitter her med bøtte og syns synd på meg selv... Usj...

Det var dagens klaging, ferdig nå! ;)
 
du og? jeg har vært bedre i noen dager og tenkt at nå skal det endelig gi seg, men de to siste dagene har vært verre enn noen gang :S

syns litt synd på oss :(
 
Hos meg toppet set seg i uke 12 med sykehusinnleggelse osv. Men nå har jeg ikke kastet opp siden torsdag forrige uke og har gått to dager uten postafen :) Og kvalmen er levelig så lenge jeg spiser regelmessig :) SÅ hold ut et par uker til :)
 
aaah!! ja vi får tenke at de verste ukene snart er over :) (hvis ikke man regner med de siste ukene da :P )
 
Uff, syns synd på oss alle, jeg nå! 

Jeg har sovet tolv timer i natt, og føler meg ganske bra nå. Håper dere andre får en god start på onsdagen også! :)
 
Jeg har vært kjempefin i 14dager nå, men jammen har kvalmen kommet tilbake så det synger etter nå. *urk*
 
13+1 i dag, og fortsatt kvalm, men heldigvis null oppkast på tre dager. Rekord!! :) Håper dere andre begynner å føle dere bedre også! :)
 
Jeg har vært i fin form egentlig bortsett fra at jeg er litt trøtt, nedstemt og sliten. Så i dag kom det plutselig opp og jeg måtte hive meg ut av kontorstolen å løpe på do og rakk det akkurat før det flommet ut. Kjempe ekkelt, nå har jeg kastet opp to ganger i dag. Til slutt kom hele magesyra oppi nesa mi, kjempe deilig......

Jeg skal egentlig skrive oppgave nå men tror jeg skal legge meg litt neppå istede :/

Håper dere andre har en flott dag da!
 
Back
Topp