Trodde jeg innbilte meg denne kvalmen..

Mai oh mai

Andre møte med forumet
Hei sholahopp!
Masse som har skjedd med kroppen min på bare 2 dager.. Jeg har stortsett i 4 uker i strekk hatt ømme bryst, vært veldig trøtt og gått oftere på toalettet. Samt noe forandringer i hvordan fordøyelsessystemet fungerer (!) men iforigår og igår har det prikket frem en god del kviser, jeg er så oppblåst at jeg føler jeg letter, og imorges (da-dam..) ble jeg kvalm..
Trodde jeg innbilte meg dette først fordi jeg har hørt at for mange begynner kvalmen uke6-7(jordmor sa det samme) og imorgen er jeg 7+0. Men nå sitter jeg på jobb, det er lunsj, men jeg tørr ikke stille meg i kantinekø i tilfelle jeg må springe på toalettet. Har kun orket å spise Pågrn sine "skorpor"..
Jeg våknet imorges å følte jeg var stiv i hele kroppen, type gansgperr og følte meg ikke i form. Men tror jeg også brygger på forkjølelse da jeg begynte å få vondt i halsen/nesen igår kveld (å leste meg ihjel på hvilke halstabletter/nesespray jeg eventuelt kunne bruke)
Jeg er også veldig veldig svimmel.. Men det har jeg kjent en stund og før graviditeten også. Legen sa jeg hadde lavt blodtrykk. Er det noen som vet hvordan det kan virke inn i graviditeten? Jeg mener, får vi enda lavere blodtrykk nå? Er det derfor også kvalmen kommer?

Hilsen en som virkelig håper denne jobbdagen går fort!

M.

Det er vanlig å være svimmel når man er gravid, har også hatt litt lavt blodtrykk, men aner ikke hvordan det virker inn på graviditeten :)

Og det er helt normalt å bli kvalm i uke 7. Bare å ønske den velkommen, kanskje en mager trøst men det et ihvertfall et godt tegn på at alt er som det skal være :)

Det er vanlig å være svimmel når man er gravid, har også hatt litt lavt blodtrykk, men aner ikke hvordan det virker inn på graviditeten :)

Og det er helt normalt å bli kvalm i uke 7. Bare å ønske den velkommen, kanskje en mager trøst men det et ihvertfall et godt tegn på at alt er som det skal være :)

Takk for svar☺️
Ang lavt blodtrykk, så tenkte jeg bare på om det faktisk gikk an å få lavere når jeg allerede hadde ganske lavt før graviditeten.. Hm, jeg blir fort bekymret når jeg er svimmel. Så kanskje lurt å spørre om dette neste uke på tul!☺️

Ja det er faktisk en bitterweet følelse det der.. grusomt å være kvalm, men samtidig helt fantastisk å få disse små bekreftelser på at ting går som normalt☺️❤️

Takk for svar☺️
Ang lavt blodtrykk, så tenkte jeg bare på om det faktisk gikk an å få lavere når jeg allerede hadde ganske lavt før graviditeten.. Hm, jeg blir fort bekymret når jeg er svimmel. Så kanskje lurt å spørre om dette neste uke på tul!☺️

Ja det er faktisk en bitterweet følelse det der.. grusomt å være kvalm, men samtidig helt fantastisk å få disse små bekreftelser på at ting går som normalt☺️❤️
Ja sikkert lurt å spørre eller få det målt ihvertfall :)

Jeg sitter å ønsker meg morgenkvalme, kommer nok til å angre når den kommer! Men hadde vært en god påminnelse om at alt går rett vei :)

Back
Topp