Trodde jeg hadde slippet unna...

Minimoriz

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Men neida, kastet opp første gangen nå i kveld 8+1! Føler virkelig med alle dere som har vært kvalme en stund alt... :eek: Trodde jeg skulle være så heldig å slippe unna jeg! Følt meg mer uggen de siste dagene men ikke sånn... Kanskje det går fort over siden det begynte så sent. :rolleyes: Lov å håpe! :D

Last edited:
Har hatt første dag uten oppkast på 14 dager så formen e på topp! 8+4 I dag. Satser på du slipper billig unna!

Men neida, kastet opp første gangen nå i kveld 8+1! Føler virkelig med alle dere som har vært kvalme en stund alt... :eek: Trodde jeg skulle være så heldig å slippe unna jeg! Følt meg mer uggen de siste dagene men ikke sånn... Kanskje det går fort over siden det begynte så sent. :rolleyes: Lov å håpe! :D

Etter tre uker med med oppkast minimum 10 ganger dagen, har jeg første spyfrie dag. Og det er så deilig! :D veldig individuelt dette med kvalme, håper du slipper unna :)

Håper du får lov til og slippe unna med den ene gangen:) selv føler eg at eg e konstant småkvalm men har bare kastet opp en gang så langt. Men den ene gangen var jo selvfølgelig rett utenfor jobb i et skur vi har:sorry: godt det var ingen som merket det:woot:

Kjipt å begynne nå da. Får håpe det går like fort over som det kom!

Har kasta opp to ganger. En gang for en uke siden og i dag. Er 9+4 i dag :-)

Jeg har enda ikke kastet opp,hvis jeg ser bort i fra spysjuken hele familien fikk for en uke siden. Men kvalmen kommer i bølger og brekker meg mye. All medlidenhet til dere som kaster opp mye. Jeg blir helt ferdig av denne kvalmen. Sist var jeg ikke kvalm en eneste dag, så dette er litt nytt for meg.

Huff, ikke noe kjekt! :( Bare tenk at det VIL bli bedre... :)

Føler jeg har vært heldig egentlig! Bedre i dag, fortsatt kveld men ingen brekninger og oppkast! :) Stort sett kvelden som er værst som gjør at jobben heldigvis går greit. ;) Generelt uvel og tørketrommel i magen men spiser litt hele tiden. :p Flere som er urolige i magen? Hvordan gjør dere som er mere kvalm det med jobb og sånn..?

Føler jeg har vært heldig egentlig! Bedre i dag, fortsatt kveld men ingen brekninger og oppkast! :) Stort sett kvelden som er værst som gjør at jobben heldigvis går greit. ;) Generelt uvel og tørketrommel i magen men spiser litt hele tiden. :p Flere som er urolige i magen? Hvordan gjør dere som er mere kvalm det med jobb og sånn..?

Jeg er sykemeldt. Sånn ble det med jobb for meg :( skal tilbake snart, og håper virkelig formen er bedre! Orker ikke være hjemme, men klarer ikke jobbe med kvalme heller. Dårlig deal!

Jeg er sykemeldt. Sånn ble det med jobb for meg :( skal tilbake snart, og håper virkelig formen er bedre! Orker ikke være hjemme, men klarer ikke jobbe med kvalme heller. Dårlig deal!

Huff ja. Kvalme er virkelig noe av det værste synes jeg... Spesielt når noe du ikke kan kontrollere plutselig trigger den! Når luktesansen er forsterket f.eks. skal det ikke alltid så mye til. :p

Hatt hyperremisis i to sv.skap og må innrømme jeg så ble mørkt på tiden fremover når positiv test kom denne gangen. Men her er jeg i 100% jobb (sykepleier), spiser gjevnt og trutt gjennom dagen og har til nå kun kastet opp 1 gang. Er nå 11+4. Sist hadde jeg vært inn og ut av sykehus for væskepåfyll i 4 uker alt. Så jeg er overlykkelig over å fungere denne gangen og unner ingen å være så dårlig!

Hatt hyperremisis i to sv.skap og må innrømme jeg så ble mørkt på tiden fremover når positiv test kom denne gangen. Men her er jeg i 100% jobb (sykepleier), spiser gjevnt og trutt gjennom dagen og har til nå kun kastet opp 1 gang. Er nå 11+4. Sist hadde jeg vært inn og ut av sykehus for væskepåfyll i 4 uker alt. Så jeg er overlykkelig over å fungere denne gangen og unner ingen å være så dårlig!
Er på min tredje runde med hyperemesis (har to barn fra før). Er innlagt på sykehuset nå. Når gikk det over i dine tidligere svangerskap? Har du gutt/jente fra før? Heldig du som slipper unna denne gangen. Unner ingen dette! :(

Er på min tredje runde med hyperemesis (har to barn fra før). Er innlagt på sykehuset nå. Når gikk det over i dine tidligere svangerskap? Har du gutt/jente fra før? Heldig du som slipper unna denne gangen. Unner ingen dette! :(

Har to gutter fra før, med første var jeg dårlig fra uke 6-18, med andre fra uke 6-25. Værst med siste, da var det mye medisiner, innom sykehuset 3 ganger i uka for væske og ellers lå jeg rett ut. Utrolig tøfft både fysisk og psykisk! Håper det går fort over for deg!

Uff! Føler med dere som er så dårlige! :( Kan ikke være ålreit. Man får prøve å fokusere på "premien" som kommer... :)

Back
Topp