trodde ikke

mariannnilsen

Forumet er livet
sykehuset aviste henvisninger fra leger eller jordmor , men det gjør de visst ..
jordmoren min sendte henvisning til sykehuset sist mandag , fordi hun mente at  jeg burde få sjekket om det var mer enn 1 i magen , siden jeg har vokst veldig fort , og vi har fler sett med tvillinger på begge sider .. men i dag fikk jeg svar om at jeg fikk avslag på henvisningen ... snakka med legen som hadde vurdert den , og han sto på sitt og mente at det var ikke grunnlag for tidlig ultralyd ..
ble litt irritert , for jeg hadde egentlig time på privat ultralyd i dag , men den avbestilte jeg forrige uke , siden jeg  fikk det av legen ( trodde jeg da ) .. heldigvis fikk jeg ny time alt i morgen tidlig på den private , eneste ledige de hadde resten av denne mnd .. gleder meg til å se babyen i morgen[:D]

Lykke til i morgen!! Kjenner jeg har lyst selv, nå...u-lyd er så spennende!!

Har aldri hørt at sykehusene gjør sånt!!

lykke til imorgen! [:D]

håper du på 1 eller 2?

ORIGINAL: knertpåvei

lykke til imorgen! [:D]

håper du på 1 eller 2?

håper på 1 , men blir selvfølgelig glad for 2 også .. kan bare bli veldig tøft med 2 små når jeg har en som er 10 mnd nå.. har på følelsen at det bare er 1 også, men blir spennende å se

SÅ spennende da[:)] gleder meg til å høre i morgen[:)] hørtes ut som noen rare folk som ikke ville godta henvisningen... [&:] legen min skrev bare på henvisningen at jeg ønsker tidlig ul - ingen grunn eller noe.og ingen problem med å få det!!! Rart så forskjellig de praktiserer rundt om i denne verden! SYnes nå at du hadde mer enn god nok grunn til å få det!!

ORIGINAL: Amaryllis

SÅ spennende da[:)] gleder meg til å høre i morgen[:)] hørtes ut som noen rare folk som ikke ville godta henvisningen... [&:] legen min skrev bare på henvisningen at jeg ønsker tidlig ul - ingen grunn eller noe.og ingen problem med å få det!!! Rart så forskjellig de praktiserer rundt om i denne verden! SYnes nå at du hadde mer enn god nok grunn til å få det!!

han legen mente han kunne ikke gi meg det , for sånn var reglene , og de kunne ikke brytes .. han klarte faktisk å prestere å si at jeg kunne jo søke om abort , da fikk jeg ul også kunne jeg ombestemme meg etterpå.. men fredrikstad sykehus har ikke verdens beste rykte heller da [&:]var absolutt ikke fornøyd med behandlingen under forrige fødsel heller.. så vi har faktisk vurdert å søke om å føde på a-hus istede

ORIGINAL: mariannnilsen

han legen mente han kunne ikke gi meg det , for sånn var reglene , og de kunne ikke brytes .. han klarte faktisk å prestere å si at jeg kunne jo søke om abort , da fikk jeg ul også kunne jeg ombestemme meg etterpå.. men fredrikstad sykehus har ikke verdens beste rykte heller da [&:]var absolutt ikke fornøyd med behandlingen under forrige fødsel heller.. så vi har faktisk vurdert å søke om å føde på a-hus istede

herregud for en ting å si [8|] han er åpenbart åpen for utnytting av systemet, men kan ikke godta en normal henvisning? makan [:-]

Rart at sykehuset ikke ville godta henvisningen.
Lykke til på UL på i morgen[:D]

du får ikke, selv om jordmor og du vil?

jeg fikk uten at det var snakk om det...var sykehuset som ville ha meg inn..grugleder meg til imorgen.. for vet jo ikke hvorfor jeg skal på tidlig ul..

ORIGINAL: knertpåvei

ORIGINAL: mariannnilsen

herregud for en ting å si [8|] han er åpenbart åpen for utnytting av systemet, men kan ikke godta en normal henvisning? makan [:-]

sign!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: bibbiii

du får ikke, selv om jordmor og du vil?

jeg fikk uten at det var snakk om det...var sykehuset som ville ha meg inn..grugleder meg til imorgen.. for vet jo ikke hvorfor jeg skal på tidlig ul..

nei , var jordmor som ville at jeg skulle ha den også, og legen min var helt enig , og han mente at jeg kom til å få ul i løpet av 1-2 uker ... men sykehus legen mente visst ikke det [:@]

hmm.. merkelig at de avviste det.... [8|]

e fikk ul me en gang e..men så bor e på sørlande..legen skrev bare i henvisninga at det var viktig å finne ut hvor langt svangerskape var kommi..

men masse lykke til i mora:)

Back
Topp