Trodde ikke jeg ville ha, men så snudde det uventet.

Hei, og velkommen fra en også ganske fersk prøver. Trist at dere mistet, kan forestille meg at det er tøft.

Har også hatt mer tydelige elsmerter enn jeg pleier, så vi får tro at vi begge kanskje har et gullegg denne pp? :p

Håper det går veien for dere, og at en spire sitter helt til termin. :love017 Jeg har trua!
 
Det kan jeg tro. Kjenner at jeg er redd for å miste selv hvis jeg blir gravid, men samtidig er det ikke noe man rår over. Man kan vel også tenke over at det som oftest er kroppen som rydder opp, uten å bli for kynisk..

Jeg er på CD 18, fikk maksimal på monitor i dag. Så da har jeg endelig El! Er prøveperiode 6 for vår del. Jaa, nervepirrende, men spennende på en og samme tid. Er du flink til å lete etter symptomer? Der er jeg god :hilarious:
 
Det er noe i det. Var det samboer sa til meg også, tenk på at det er kroppen som rydder opp selv.

Så moro! Da ligger vi ikke så veldig ulikt. Vi er i første PP, vi klarte ikke å prøve før, fordi jeg klarte ikke å kartlegge syklusene etter SA.
Jeg er altfor flink til å lete etter symptomer! Jeg er 2 eller 3 dpo og finner symptomer allerede, selv om det er fysisk umulig :facepalm: Men godt å høre at jeg ikke er alene om å lete etter symptomer :D
Det er noe i det. Var det samboer sa til meg også, tenk på at det er kroppen som rydder opp selv.

Så moro! Da ligger vi ikke så veldig ulikt. Vi er i første PP, vi klarte ikke å prøve før, fordi jeg klarte ikke å kartlegge syklusene etter SA.
Jeg er altfor flink til å lete etter symptomer! Jeg er 2 eller 3 dpo og finner symptomer allerede, selv om det er fysisk umulig :facepalm: Men godt å høre at jeg ikke er alene om å lete etter symptomer :D
Jaa, håper vi begge sitter med positiv test om noen uker. Ville være stas :cool:

Samme her! Nesten litt sprøtt, men også det jeg synes er artig med hver pp :rolleyes::hilarious:
 
Så leit å lese at dere mistet. Håper du blir raskt gravid igjen! :gen014 Lykke til med prøving!
 
Jaa, håper vi begge sitter med positiv test om noen uker. Ville være stas :cool:

Samme her! Nesten litt sprøtt, men også det jeg synes er artig med hver pp :rolleyes::hilarious:
Det er litt moro å lete litt også, men så redd for å bli skuffa.

Men jeg har murringer nederst i magen, og det er litt tidlig enda både når det gjelder symptomer og TR.

Blir spennende å se om noen uker. Håper det klaffer for oss begge :happy:
 
Heisann!

Håper alle har hatt en flott dag så langt! Har selv akkurat kommet hjem fra jobb.
Veldig takknemlig for at jeg har en jobb og diverse hobbyer, så får man koblet av litt. For skal jo innrømme at det er stort sett prøvingen og tanken på barn som tar opp all tiden min..

Er 5 dpo i dag, så altfor tidlig å håpe på noe som helst.

Ha en fin kveld alle sammen!
Jeg kjenner her også at tankene triller over på prøving dagen lang, så det er godt kjent her :rolleyes: Men godt at du har noe annet å tenke på også, det kan bli veldig altoppslukende med prøving :woot:
 
Jeg kjenner her også at tankene triller over på prøving dagen lang, så det er godt kjent her :rolleyes: Men godt at du har noe annet å tenke på også, det kan bli veldig altoppslukende med prøving :woot:
Det er veldig altoppslukende! Og dagene mellom el og ikm er veldig lange :arghh:
 
Dessverre :p Hvor lenge har du prøvd?
Vi har prøvd siden januar, så ikke sånn kjempelenge enda heldigvis :) Men jeg merker jo at jeg begynner å bli utålmodig allikavel.. Førstemann satt etter 3 måneder, så vi er jo forbi det i alle fall :rolleyes:
 
Vi har prøvd siden januar, så ikke sånn kjempelenge enda heldigvis :) Men jeg merker jo at jeg begynner å bli utålmodig allikavel.. Førstemann satt etter 3 måneder, så vi er jo forbi det i alle fall :rolleyes:
Man blir utålmodig omtrent med en gang tror jeg. Vil jo helst at det bare skal skje umiddelbart.
Håper det klaffer for dere snart da:)
 
Man blir utålmodig omtrent med en gang tror jeg. Vil jo helst at det bare skal skje umiddelbart.
Håper det klaffer for dere snart da:)
Håper det klaffer fort for dere også! :Heartbigred
 
Back
Topp