Trodde ikke det gikk an....

Mitos

Glad i forumet
Jeg trodde ikke at det gikk an, men i dag har tøtta i magen herjet så sinsykt at det faktisk har vert en plage til tider...
elsker å kjenne liv, og dulte forsiktig tilbake til foten i siden, men har vert på skolen å arbeidet i hele dag, og til tider da var sparkingen og aktiviteten så intens at jeg ble irritert :-p trodde ikke det var mulig å bli irritert på noe så hærlig...men håper hun roer seg bittelitt, og bare kosesparker inni der etterhvert :-)

Hehe, slik er det her å. Og ganske ofte. Så ja, noen ganger så skulle jeg da ønske at han kunne ta det litt mer med ro. Han sparker og presser beinet til sies, så det faktisk gjør skikkelig vondt, så vondt at jeg nesten kan bli litt sur :P Men godt han er livat å da, for da vet jeg jo at han har det bra inni der :)

hehe, sånn har jeg det veldig ofte. Ganske irriterende til tider, spesiellt når lille skal drive med den rooolige rullinga si tversover maven, DET Gjør vondt det, oppe ved brystkassa.

Men er godt når dem er forsiktige å ikke så voldlige :P

Pleier egentlig bare elske å kjenne hun, (utenom når hun presser opp ribbebena) men i dag kjente jeg det ble litt for mye av det gode...:-p men heller for mye liv, en for lite :-)

Oi.. er deres babyer så livate enda?? Min lille røver er blitt skikkelig rolig.. Kjenner han hver dag.. Men er aldri spark lenger.. er litt mer slike lange bevegelser og at han stikker ting ut i siden.. Langt ut.. ser det godt på utsiden =)

Back
Topp