Trodde det verste var over jeg!

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Men der tok jeg feil. Absolutt alt er  "nei" og  "vil ikke" for tiden.
Han svarer nei på absolutt alt. Min søster hadde det litt gøy med han også spør hun han om masse og han sier nei til alt,så plutselig spør hun om han vil ha sjokolade,så sier han nei,men da stoppet han fort opp og skyntet seg og si ja[:D]
Han har vært slik siden romjulen nå. Merket det var litt bedre idag bare[:)]
Hvordan er deres barn? Er de også noen stabeister?

Kjent fenomen det der[;)]

Ja, er vel ett ord som omtrent aldri blir brukt!! Spurte en gang om han kunne ordet, da sa han nei[;)]

Må vel bare finne på andremetoder... Gi de 2 valg, da kan de selv bestemme. Si at om hn ikke gjør sånn, så resulterer det med at hn kanskje ikke får gjøre noe hn har gledet seg til. Man må vel se ann situasjonen da..men har funnet ut at om jeg er rolig, blir han fort rolig å. Og omvendt!

går mye i nei her oxo,men det er som regel ting ho faktisk ikke vill,som å sove,rydde osv..

men kommer oxo mye nei når hun ikke vet hva hun skal si..

Hehe... Sånne perioder kommer og går litt har jeg inntrykk av. [;)] Nå er vi inne i en bedre periode her igjen. Språket har plutselig gjort et lite rykk og vi forstår mer av hva hun sier, og hun mer av oss. Da blir det ikke så mange frustrasjoner over at man ikke forstår/blir forstått lenger.

Nei var et av de første ordene Elias lærte å si, så er går det i nei uansett om det er ting han vil eller ikke.. Tror ikke han helt forstår hvorfor man sier nei enda[8D]

Back
Topp