Trodde det var bedre!

Lille_mocca

Forelsket i forumet
Etter 3 mnd med veldig kvalme, oppkast og liggende i senga, har jeg ikke kastet opp på en uka, bare vært kvalm og slapp.

Trodde at nå, nå begynte det å gi seg.. 16 uker i morgen...

men nei da... Akkurat vært på badet og vrengt meg fullstendig.
er sååå lei nå.. Jeg vil ha tilbake energien min og gjøre no.. Jobbe igjen. Det tærer på humøret å ha hatt det sånn så lenge nå.

Ett rent syteinnlegg dette altså, men jeg tok meg en tur i kjelleren nå. :(

Skjønner deg sååå godt. Har det på samme måte selv, bare at jeg ikke har hatt noen pause. Har noen dager nå og da der jeg ikke kaster opp, men er fortsatt kvaaaalm. Og i tillegg har bekkenet mitt streika. Jeg er så lei at jeg snart går på veggen.

Skjønner deg så godt, hadde en bedre helg for to uker siden, etterfulgt av en pyton uke, er liksom værre når man er innstilt på at nå blir det bedre :/ Nå har jeg hatt en uke uten å kaste opp, men er igjen veldig kvalm (type sitter å svelger for å ikke kaste opp) så vet ikke om det varer denne gangen heller.
Får håpe at det er som de sier at når man først begynner å få bedre perioder så vil det gravis bli bedre og bedre.

Håper vi alle er kvalmefrie snart.

Ja samme her! Er begynt å miste troen på at dette går over!! :( fysj, jeg vil på jobb!

Back
Topp