trodde det skulle være gøy..

WishMeLuck

Elsker forumet
jentene i juni13
trodde det skulle være gøy bli gravid, og det er jo det.. Men det er egentlig mest bekymringer!! :(
Er SÅÅ redd for at det er noe galt..

Flere som har det sånn?

Jada, kjenne igjen den... Prøver å legge bort bekymringene og bare kose meg, men er ikke så lett... Vet hvor vondt og trist det er å miste...[:(] 

hadde aldri trodd at jeg skulle være mer bekymret denne gang en sist, ettersom jeg hart vært igjennom dette før. Men synes det er mye verre nå, bekymrer meg hele tiden, er redd ofte, og føler tiden snegler seg avgårde. Heldighvis tror jeg kanskje det vil bli bedre etter jeg har vært på ul. I så fall så lenge det er en liten frisk spire der. Og er derfor glad at det er full fart alle dagene frem til da nå.

ORIGINAL: tone86

Jada, kjenne igjen den... Prøver å legge bort bekymringene og bare kose meg, men er ikke så lett... Vet hvor vondt og trist det er å miste...[:(] 

Sånn har jeg også det. Jeg hadde liksom forestilt meg at når testen endelig ble positiv så skulle det bare være kos i tiden fremover. At det skulle vært en lykkelig tid hvor jeg bare skulle stråle og nyte den deilige følelsen av å ha et lite mirakel i magen. Isteden ble jeg en klump av tristhet og redsel. Noen dager var det ingen gode tanker i hodet, og hver eneste murring i magen tolket jeg som et tegn på at noe var galt. Jeg gråt når jeg la meg fordi jeg trodde ikke at samoberen min egentlig ville ha barnet fordi han ikke brydde seg om hvordan jeg hadde det hele tiden. Men heldigvis blir det lettere etterhvert. Det har nå gått ti-elleve dager siden jeg testa positivt, og jeg begynner å roe meg litt ned. Fremdeles kjenner jeg angsten komme snikende innimmellom, men den er der ikke hele tiden lengre. Jeg vet at det ikke er noe jeg kan gjøre for å sikre meg at dette kan gå bra. Men jeg forsøker å fylle livmora meg kjærlighet og kroppen med positivitet, og håper at det hjelper. Det er lenge igjen til 12 uker enda, men for hver dag som går, så er vi ett skritt nærmere jenter. Krysser fingrene for at blir værenede her alle sammen [;)]

sign..
ORIGINAL: tone86

Haha, er konstant bekymret OG kvalm!!! [8D]

Jeg blir mest bekymra når jeg ikke kjenner noe. Før jeg testet positivt hadde jeg mye kramper og vondt i livmora og nedover skjeden. nå går det timer hvor jeg ikke kjenner noe og DA blir jeg redd!!
Det beste er jo når man faktisk ikke kjenner noe, for da kan man liksom "glemme" at man er gravid og regne med at tiden går fortere[8D][8D][8D]
ganske mange tanker som suser oppe i hodet for tida!![8D][8D]

JA! hadde en ma sist jeg var gravid og jeg merker jeg ikke klarer og slappe helt av nå. har fått time hos legen om 3 uker og regner med jeg da vil få tidlig ul men det er så leeenge til... Tok en test til i dag og den blå streken var nesten på vei ut av testen så jeg trøster meg med det så lenge! :D hehe! vil jo egentlig ikke bli "desperat", gleder meg til jeg klarer og slappe av og bare glede meg! :)

ORIGINAL: WishMeLuck

trodde det skulle være gøy bli gravid, og det er jo det.. Men det er egentlig mest bekymringer!! :(
Er SÅÅ redd for at det er noe galt..

Flere som har det sånn?

Har det sånn jeg også, men måtte flire da mamma sa: Det er ikke noe å tenke på det, nå kommer bekymringene resten av livet [:D][:D][:D][:D]

Back
Topp