Trodde det het morgenkvalme...

Hirka

Gift med forumet
Junilykke2018
Septemberlykke 2021
... så hvorfor er jeg da kvalm først etter klokka fire på dagen..?? :yuck:

Her er den forskjellig fra dag til dag.
Og ingenting smaker :(
Pluss metallsmak i munnen som gjør meg gal utenom :o

Ååå fant noe på butikken i sted som virkelig smakte! Sigdal knekkebrød m/urter og havsalt - med gulost. Nam nam! :D komme til å gå mye av dette fremover kjenner jeg :P

Jeg er akkurat som deg[emoji28] slitsomt, men da slipper jeg unna det verste på jobb hvertfall[emoji4]

Ååå fant noe på butikken i sted som virkelig smakte! Sigdal knekkebrød m/urter og havsalt - med gulost. Nam nam! :D komme til å gå mye av dette fremover kjenner jeg :p
Åååå... nå fikk jeg lyst på sånne brødstenger!!

Jeg er i form ca to timer om morgenen, og så kvalm resten av dagen. Hjelper litt å spise, men det varer ikke lenge og det er ofte vanskelig å få i seg maten...

Jaa, jeg får det også som regel litt utpå dagen! Og hvis jeg ikke får mat tidsnok, så begynner jeg å brekke meg.. Et skikkelig hærk[emoji51]

Jeg er kvalm hele dagen, det begynte med brekning/oppkast i uke 3(!) men ble ikke ordentlig kvalm før rett etter uke 4 [emoji57]

Sent på kvelden er jeg minst kvalm, så da er det jeg tør og klarer å ta folat osv. Ellers på døgnet kommer det bare ut igjen om jeg tar det da

24-timerskvalme her også. Har riktignok bare kastet opp tre ganger siden uke 6 (uke 10 nå), men jeg er så vanvittig kvalm. Spesielt om kvelden - da er jeg så kvalm at jeg får vondt i tennene [emoji23]

Back
Topp