Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff Stygt å le.. Så kjedelig! Er bare små kvalm hvis jeg er sulten eller mett jeg..... så hvorfor er jeg da kvalm først etter klokka fire på dagen..??
Hehe, er heldigvis ikke super kvalm. Kaster ikke opp, men er liksom IKKENO’ mat som fristerHuff Stygt å le.. Så kjedelig! Er bare små kvalm hvis jeg er sulten eller mett jeg..
Så kjedeligHehe, er heldigvis ikke super kvalm. Kaster ikke opp, men er liksom IKKENO’ mat som frister
Åååå... nå fikk jeg lyst på sånne brødstenger!!Ååå fant noe på butikken i sted som virkelig smakte! Sigdal knekkebrød m/urter og havsalt - med gulost. Nam nam! komme til å gå mye av dette fremover kjenner jeg
Ikke fått ordentlig morgenkvalme.. bare reagerer og brekker meg av div lukterNår kom kvalmen på skikkelig hoss dere? Eg er 7 uker nå og nå merke eg det blir bare verre
[emoji44]
Her å ...Her heter det 24 timers kvalme ......
Begynte forrige uke her, så ca uke 7...Når kom kvalmen på skikkelig hoss dere? Eg er 7 uker nå og nå merke eg det blir bare verre
[emoji44]