Trodde det å ha dilla/picka skulle gi seg

*Minibønna*

Forumet er livet
Jeg... Ja sånn gravide dilla..

Men etter elli ble født er jeg gærn etter lukten av vaskepulver, bare jeg tenker på det får jeg vann i munnen, jeg har seriøst lyst til å spise en boks omo[&:]

Når vi går forbi vaskepulver hyllen blir jeg sulten[8|] jeg løper faktisk forbi, livredd jeg snart gnager i meg en pakke!!

Sykt!!!

syns jeg ser deg mellom hyllene der....
å kommer te kassa med hvitt pulver rundt munnen

Det er sykt altså...

Tenk om jeg ikke klarer å stå i mot da?? Haha!!

Jeg tuller ikke, jeg blir tidvis små desperat..

Må være noe galt med meg

Jeg har det HELT likt!!!
Var verre når jeg var gravid, da hadde jeg med meg en pose
med litt vaskepulver overalt, luktet på det da jeg kjørte bil[:D]

DIGGER å vaske tøy, spesielt hvitt tøy, for der er pulveret sprøere,
så kommer sånn deilig lyd også!! Ååhhh, skulle ønske jeg kunne spise det...[X(]

Godt det bare ikke er meg, er jo helt vilt... Lyst å kaste i meg flere kg med omo liksom!!
ORIGINAL: *Hønemamma*

Jeg har det HELT likt!!!
Var verre når jeg var gravid, da hadde jeg med meg en pose
med litt vaskepulver overalt, luktet på det da jeg kjørte bil[:D]

DIGGER å vaske tøy, spesielt hvitt tøy, for der er pulveret sprøere,
så kommer sånn deilig lyd også!! Ååhhh, skulle ønske jeg kunne spise det...[X(]

heheheheheeeeh !

godt du ikke ble stoppa i kontroll mens du satt med en pose hvitt pulver i handa!

ORIGINAL: funnybunny85

heheheheheeeeh !

godt du ikke ble stoppa i kontroll mens du satt med en pose hvitt pulver i handa!

Hahahaa! Det hadde jo tatt seg ut, høygravid og fæl[:D]
Good mom!!

Det er helt crazy...

Mmmm, drømmer om omo!!
ORIGINAL: Lykkepia

Okey , den er ganske drøy [8D]

ORIGINAL: *Minibønna*

Men etter elli ble født er jeg gærn etter lukten av vaskepulver, bare jeg tenker på det får jeg vann i munnen, jeg har seriøst lyst til å spise en boks omo[&:]

Når vi går forbi vaskepulver hyllen blir jeg sulten[8|] jeg løper faktisk forbi, livredd jeg snart gnager i meg en pakke!!

Sykt!!!

Godt at du klarer å la være å spise det da[8D] [:D]

hihi [:D]

Da jeg var liten, elska jeg sånn vaskepulverlukt. Pleide å ta nyvaskede kluter og ta masse vann på og sutte på de

Jeg var ikke et vel bevart barn tror jeg.

hahaha! du er vel rar:P

jeg har en liten pica selv!!

spelt brød med leverpostei og agurk!!! mmm... må ha etterpå!!! :)

sånn var jeg hele denne graviditeten, men det har heldigvis gitt seg nå! ble helt sprø, sto å koste med vaskepulveren mellom fingrene noen ganger, klarte ikke holde meg.. sto å gravde hånda nedi og ja.. HAHA[:)] det er jo helt sprøtt å tenke på..

ORIGINAL: helene85

sånn var jeg hele denne graviditeten, men det har heldigvis gitt seg nå! ble helt sprø, sto å koste med vaskepulveren mellom fingrene noen ganger, klarte ikke holde meg.. sto å gravde hånda nedi og ja.. HAHA[:)] det er jo helt sprøtt å tenke på..
. Man blir jo helt korka i hodet!!!

Sykt!!!

haha.. akkurat sånn hadde jeg det i forrige svangerskap og etter og. :) jeg hadde faktisk litt jernmangel og begynte med endel vitaminer og mineraler og så forsvant den syke greia for omo.. denne gangen har det vært papir som har vært fristende her.. Har endelig gitt seg nå... Sjukt å ha lyst på en rull dorull liksom.. [8D]

Tuller du? Da begynner jeg på jern, slitsomt!!!

Omo til lørdagsgodis liksom
ORIGINAL: **Bella**

Sykt!!!

haha.. akkurat sånn hadde jeg det i forrige svangerskap og etter og. :) jeg hadde faktisk litt jernmangel og begynte med endel vitaminer og mineraler og så forsvant den syke greia for omo.. denne gangen har det vært papir som har vært fristende her.. Har endelig gitt seg nå... Sjukt å ha lyst på en rull dorull liksom.. [8D]

Jeg har nå snust på omo, tatt jerntsbletter og håper jeg våkner opp og er kurert!

Er du våken enda? høy på vaskepulver?[:D]

Jeg har forsatt lyst å spise vaskepulver[:@]

*host*gravid*host*

haha når jeg var gravid så elsket jeg lukten av kjeller hahaha.. liker d ennå.. så jeg går titt ned der å vasker masse klær.. står å sorterer så pent atte.. vil være lengst mulig i kjelleren hahaha

Back
Topp