Trodde aldri

Anin

Elsker forumet
Himmelbarn
Jeg skulle si dette etter å ha født et barn tidligere, men jeg vil føde NÅ!!! Er så lei av å være tung og den store magen som bare er i veien. Jeg vil ha tilbake energien! Jeg vil treffe lille Frida!!:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er SÅ enig!!! Jeg fødte 3 uker før med storebror, og har nå 3 uker igjen til termin! Prøver å fortelle meg selv termindato hele tiden for ikke å få for store forhåpninger på at ho skal komme ut før.. Ikke lett! Føler meg som en hval og alt er et slit, men det er bare å gå på! Prøver å gå mye samt å bevege/rotere hoftene for å hjelpe ho lengre ned... Aner ikke om det hjelper noe, men får ihvertfall en del nedpress... :-P

Hehe, hval er det rette ordet ja!!!:-p Min første kom noen dager før termin og nå er det ikke mange dager igjen før denne terminen. Men jeg også prøver å tenke at jeg går over, så jeg ikke blir så skuffet:-)

Hiver meg på her! Er så møkk lei av å være stor og tung. Ikke minst alle vondtene som har vært i dette svangerskapet! Termin neste søndag, så nå skal bare lillebror komme altså! :) Masse kynnere, nedpress og en del slim på toalettpapiret her i dag,,det må jo bety noe? :P

Enig! Jeg er så stor og tung og bekkenet mitt er så vondt! Atpå så har jeg fått kløe! Føler ikke kløekremen hjelper! :(

Helt enig. Termindato er passert og jeg er fremledes gravid. Vil føde nå! Er så lei den store magen og vonde kroppen. Skal treffe jordmor på sykehuset idag, så håper hun kan få fortgang i dette...

Nå håper jeg virkelig alle våre små kan komme ut, og det fort!!! Selv om selve fødselen er vond og forferdelig:-p - Så vil vi vel heller det, enn å gå gravide mer!??;-)

Jeg er drittlei selv. Koser meg ikke, så han kan bare komme! Så kan han heller få masse kos på utsiden:D

Koser meg ikke jeg heller! Vil ha tilbake kroppen min og ikke minst bekkenet!! Går bare å er utålmodig hver dag og kveld, enda termin ikke er før 23 mai. Jeg gleder meg til alle vondter i forbindelse med fødselen ! :D Kall meg gal :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Min første kom fire dager før termin. Da ble det automatisk sånn at det ble terminen inne i hodet mitt med nr. 2 også. Da ble det ekstra tungt å gå 1 uke over... Nå som jeg har opplevd begge deler prøver jeg å være åpen for hva som helst.

Sent fra min GT-I9105P via Tapatalk

Enig, her driver kroppen bare med lureri:( Er så dritt lei og sur att jeg tror jeg blir gal.....:)Huff

Nå henger magen min mellom beina ! Igår kveld var det sååå mye liv der inne og press at jeg var sikker på at vannet skulle gå! Men sovnet og var så gåen av all sparkinga hans at jeg sov som en stein i mellom all snuinga. Veldig trøtt om morgenen jeg så er på sofan enda. Må ta det vanlige husarbeidet og stryke finklæra til konfirmasjon i morgen.

Jeg ønsker vondter velkommen jeg også. Ikke at jeg er sliten eller lei, men jeg vil gjerne ha det overstått! Det er så vanskelig å planlegge noe nå :P

Begge ungene er bedt i bursdager til uka. De skal selvfølgelig få gå uansett fødsel eller ei, men det krever en god del planlegging med barnevakt og biler med bilseter i osv.

Også har min mor mistet tre barn på grunn av morkakesvikt sent i svangerskapet, så hun er helt hysterisk angående overtid. For morkaken begynner jo å "slå seg av" etter uke 41. Gjort jobben sin på en måte. Så hun har bestemt at hvis det blir over en uke så kjører hun meg til Elverum for der har de en overlege som nekter gravide å gå over en uke over :P Bare en liten kjøretur fra Trondheim - Elverum liksom :P

Jeg er så enig!!! Er skikkelig utålmodig selv og vil IKKE gå på overtid hehe :p

Sent from my SPH-L710 using BV Forum mobile app

Back
Topp