Trodde aldri det skulle skje.

håperpåettmirakel

Glad i forumet
Vi har søkt om prøverør, er det virkelig sant?? Mannen har hele tiden sagt nei, så sjokket var stort og gleden var større når han ombestemte seg. Den 24 juli tok vi innfeksjonsprøver og søknaden ble sendt. Herregud så spent jeg er, å så nervøs. Tenk om det likevel ikke går, tre forsøk får vi og jeg krysser alt. La noe gå min vei nå. Nå har vi prøvd i to år neste mnd...

Vi har søkt om prøverør, er det virkelig sant?? Mannen har hele tiden sagt nei, så sjokket var stort og gleden var større når han ombestemte seg. Den 24 juli tok vi innfeksjonsprøver og søknaden ble sendt. Herregud så spent jeg er, å så nervøs. Tenk om det likevel ikke går, tre forsøk får vi og jeg krysser alt. La noe gå min vei nå. Nå har vi prøvd i to år neste mnd...
Gratulera so mykje :) dette går nok fint! :) masse lykke til!

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

Så fantastisk! Endelig har dere kommet inn i systemet! Dette er jo virkelig fortjent da. Så mye som du har tenkt og grått over dette:) Endelig!!!! Masse lykke til!!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Så utrolig bra!! Nå ble jeg kjempe glad!
Han trengte sikkert bare litt tid :)

Men så på riksen nå at det står 27 uker til utredning, betyr det at vi må vente 27 uker på forsamtalen? Også står det 22 uker til behandling. Må vi først vente 27 uker på for samtale for så å vente 22 uker til før vi er igang eller?? Kjenner jeg ikke har så god tålmodighet nå, vil komme igang med engang. he he...

Så bra at det har started prosessen! Masse lykke til!
Jeg vet at på offentlig er langt vente tid, vi måtte vente 6 måneder på forsamtale og enda en tre måneder venting på assistertbefrukting avdelingen. Alternativt er det private klinikker om man har råd tid det?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Men så på riksen nå at det står 27 uker til utredning, betyr det at vi må vente 27 uker på forsamtalen? Også står det 22 uker til behandling. Må vi først vente 27 uker på for samtale for så å vente 22 uker til før vi er igang eller?? Kjenner jeg ikke har så god tålmodighet nå, vil komme igang med engang. he he...
Ikke helt sikker, men jeg forstår det slik at det er kun dersom dere skal ha utredning på riksen. Vi hadde ikke utredning på riksen, vi har vel egentlig ikke hatt noe utredning i det hele tatt... Min gynekolog sendte bare søknad om behandling. Vi opplevde at alt gikk nokså fort. Kun ett år etter søknaden var sendt, hadde vi vært gjennom tre forsøk (to offentlige og et privat) og jeg var gravid. Da fikk jeg starte på første forsøk rett etter samtalen, og neste offentlige to mnd etter første. Jeg maset litt, og hadde nok litt flaks. Ser mange må vente litt mer enn det.
Lykke til :-)

Håper ikke ventetiden er alt for lang, klokka vår tikker litt med tanke på alder og at vi ikke vil ha så stor aldersforskjell. Minsten blir tre år nå i aug.

Lykke til med prosessen når dere kommer i gang! Spennende, tålmodighetskrevende og utfordrende prosess, men absolutt verdt det til slutt dersom man lykkes, ja .

Sent from my iPhone using BV Forum

Dette kommer til å gå bra :) Lykke til med tiden framfor dere....

Lykke til :):Heartbigred

Masse lykke til! <3

Masse lykke til! :) Dette går nok superbra! :)
For oss tok det 5 mnd fra vi sendte inn papirer til vi begynte på første forsøk og tiden går fort, så da er det bare å slappe av og kose seg i mellomtiden :)

Åååå håper det går fort her også, her har det bare gått ett par uker og jeg kjenner jeg er utålmodig allerede.. Men vi har jo prøvd i to år alt, så prøvetiden har jo vært lang, er vel derfor jeg begynner å bli så utålmodig.

Back
Topp