Trivselskontroll gjennomført.

martar80

Betatt av forumet
Og det tok sin tid!! Først vente en time før vi i det hele tatt kom inn til legen, og så en lengre ultralyd, han hoppet og spratt sånn inni der, at det var vanskelig å få gode målinger. Så stripping (AUU!!), heldigvis et par cm åpning nå, endelig noe som har skjedd. Så en lang CTG-måling til slutt. Hvis ingenting skjer av seg selv i løpet av helgen, så blir det igangsetting på mandag morgen. Da vil jeg være 41+6! Så krysser fingrene for at strippingen satte igang systemet her, og at pjokken kommer av seg selv før mandag. Skjønt det er visst mye som skjer på Riksen i helgen, mange inne nå. Håper jeg slipper å bli sendt et annet sted! Mange ting å tenke på. Phew...

Sent from my iPhone using BV Forum

Ble litt kynnere og noe murring, men det har roet seg igjen. Spennende å se hvordan natten og morgendagen blir. Uansett er det deilig for sjelen :) å ha noe konkret å forholde seg til! Denne uvissheten har vært det verste med å gå på overtid.

Det skjønner jeg godt! Masse lykke til i alle fall :) Spennende å følge med her inne om dagen altså!

Takk! :) Enn så lenge intet nytt under solen, samme nattevåk som har vært i flere uker, ligger og kjenner etter rier som ikke er der, men som jeg ønsker skal komme (vil sikkert angre på det ønsket med tid og stunder). Tenker jeg må ta med meg kjæresten på noe hyggelig i dag for å få tiden til å gå litt fortere. :)

Spennende! Godt alt var bra med lille i magen da! Lykke til om noe skulle skje før 41+6 :)

Sniker litt, men litt ubehagelig hopping i høyet nå og litt håndmelking stimulering av brystene så kan du være heldig å få gode rier.:-) bare husk å ligge en times tid etter sex og gjerne sånn at det ikke renner ut igjen, og at han passer på å ikke dra med seg det meste ut når han trekker seg ut igjen. Gjerne vente til han er nesten slapp igjen etterpå. Tro meg har prøvd mye selv de andre gangene, og disse tingene har aldri slått feil når jeg var med noen cm åpning. Håper det funker for drg også om du greier å prøve.

Ble litt kynnere og noe murring, men det har roet seg igjen. Spennende å se hvordan natten og morgendagen blir. Uansett er det deilig for sjelen :) å ha noe konkret å forholde seg til! Denne uvissheten har vært det verste med å gå på overtid.

Hadde et par cm åpning på overtidskontroll jeg og, ble satt i gang 41+6 med ballong også fikk jeg tablett dagen etter, gikk veldig fint, ble tett på "naturlig" fødsel tror jeg, fordi det var en del modent, sånn som hos deg :) så hvis du ikke kommer i gang av deg selv kan det bli riktig så bra allikevel, heldigvis :) Jeg fryktet i utgangspunktet igangsettelse, men er veldig fornøyd nå :)

Det er fordeler med å gå en stund over termin og, ofte litt mere våkne barn og mere klare til å spise etc :)

Sniker litt, men litt ubehagelig hopping i høyet nå og litt håndmelking stimulering av brystene så kan du være heldig å få gode rier.:-)
Hehe, ja, vi sørget for å "bade mormunnen" som det så fint står anbefalt i oppskriften på "Rikshospitalets fødesex", i dag formiddag. :D Det ga litt effekt, så må bare kjøre på flere ganger, tenker jeg. Selv om det egentlig ikke er det jeg tenker mest på, akkurat nå. ;) Alt for å få fart på sakene!!

Hadde et par cm åpning på overtidskontroll jeg og, ble satt i gang 41+6 med ballong også fikk jeg tablett dagen etter, gikk veldig fint, ble tett på "naturlig" fødsel tror jeg, fordi det var en del modent, sånn som hos deg :) så hvis du ikke kommer i gang av deg selv kan det bli riktig så bra allikevel, heldigvis :) Jeg fryktet i utgangspunktet igangsettelse, men er veldig fornøyd nå :)
Takk!! Det var igrunn veldig betryggende å lese! :D

Back
Topp