Trivsel på jobb?

Lykkeliten_18

Betatt av forumet
Oktoberfruene 2018
Marshmallows 2022
Hei oktoberfruer [emoji847][emoji173]️
Ny her inne!
Lurer på om deg er noen andre her som ikke trives på jobben? Hvordan kommer dere gjennom arbeidsdagen nå når man også ofte har litt forskjellige graviditetsplager?
Jeg er vikar på en jobb jeg ikke trives i og har ikke mange månedene igjen her.. men kjenner likevel på at det er forferdelig ensomt og ukomfortabelt å sitte op jobb her dag ut og dag inn og mistrives så forferdelig.. [emoji25]

Last edited:
Ny her inne!
Lurer på om deg er noen andre her som ikke trives på jobben? Hvordan kommer dere gjennom arbeidsdagen nå når man også ofte har litt forskjellige graviditetsplager?
Jeg er vikar på en jobb jeg ikke trives i og har ikke mange månedene igjen her.. men kjenner likevel på at det er forferdelig ensomt og ukomfortabelt å sitte op jobb her dag ut og dag inn og mistrives så forferdelig.. [emoji25] Sjefen viser også 0 støtte og omsorg, og bryr seg ikke så mye egentlig.

Skulle si at jeg hadde det litt slik forrige gang. Fikk null tilrettelegging og i tillegg ingen forståelse av legen (har heldigvis skiftet lege nå) Når jeg endelig ble sykemeldt var jeg helt ødelagt. Hjelper veldig viss en er heldig å ha en forståelsesfull sjef og trives i jobben, ellers er det bare et slit. [emoji22]

Ny her inne!
Jeg er vikar på en jobb jeg ikke trives i og har ikke mange månedene igjen her.. men kjenner likevel på at det er forferdelig ensomt og ukomfortabelt å sitte op jobb her dag ut og dag inn og mistrives så forferdelig.. [emoji25] Sjefen viser også 0 støtte og omsorg, og bryr seg ikke så mye egentlig.
Så dumt at du har det slik. Hvor lenge er det igjen av vikariatet? Jeg hadde det også slik i forrige jobb/svangerskap, men det var fast jobb. Sa opp i permisjonen.

Men har du noen du kan snakke med på jobb? Noen du trives litt bedre med, spiser lunsj med el.? Evt. noen som har vært i svangerskapspermisjon i det siste?

Jeg er ekstremt heldig i jobben min har jeg skjønt. Sjefen min er så redd for å miste meg før han må, så han har gitt meg 100% frihet til å ta hjemmekontor når jeg ikke har møter, så jeg er 4/5 dager hjemme. Veldig deilig, og det gjør underverker for dagsformen.

Uff jeg føler med deg! Har også opplevd å være i en jobb hvor jeg mistrivdes, og hadde jeg ikke blitt gravid så hadde jeg nok sluttet i den (skulle uansett slutte etter permisjon). Hold ut er mitt eneste tips, si gjerne ifra til tillitsvalgt hvordan du har det dersom sjefen ikke forstår. Heldigvis ikke så grusomt lenge igjen til permisjon nå :) Mistrivsel er ikke sykemeldingsgrunn heller så håper virkelig at du får ordnet opp i det. Har du mulighet til å skifte jobb etter permisjon for eksempel, dersom det ikke bedrer seg?

Nå til dags trives jeg ikke, da ventilasjonen på jobb er ødelagt og vi koker i hjel, i dag trodde jeg faktisk jeg skulle stryke med ett øyeblikk. Over 32 grader i butikken

Back
Topp