Trivsel i bhg.

Zickaa

Flørter med forumet
Septembergull'17
Hvordan trives deres små i barnehagen?:joyful:

Han elsker det :D vil nesten ikke hjem, spesielt om han er ute å leker når jeg henter :laughing002

Trives nå heldigvis. Hadde noen uker med bare skriking ved levering. Går bra nå så lenge han får spise mat med en gang han kommer inn døra.

Vår begynner først i august og jeg er kjempespent! Nå er hun hjemme med pappa på dagene mens jeg jobber, og selv om det går kjempefint så har det sine utfordringer pga hans helse.
Jeg tror nok hun kommer til å storkose seg i barnehagen, men jeg må nok jobbe litt med meg selv frem mot august for jeg syns det et litt skummelt:p

Tulla vår stortrives! Har gjort det fra dag 1 egentlig, begynte når hun var 11 mnd. Synes det var i tidligste laget men det gikk heldigvis helt fint:-)

Godt å høre at de trives :-)
Min begynner i august, da tror jeg hun er veldig klar :-P Det blir spennende.

Har digga barnehagen fra dag én egentlig. Og er oftere vanskelig å få han med hjem enn å forlate han der.

Frøkna elsker barnehagen. Jeg var spent siden hun begynte når hun var rundt 11 måneder, men hun har kost seg fra dag en, og kan være vanskelig å få med seg hjem.

Vi var innom barnehagen en tur forrige uke for å legge fra oss klær og bleier før oppstarten denne uka, og hun hoppet og hylte av glede når hun så barnehagen

Back
Topp