Trives ungen i barnehagen?

En tråd i 'Livet med barn 1-5 år' startet av Moderator Eve, 27 Nov 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Hvordan liker ungen seg i Bhg? Trives den?

2. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Hun stortrives :) glemmer som regel å si ha det til den av oss som leverer, for hun er klar for å hive seg med i leken :D

3. Minimeg Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Januarlykke 2019

Han elsker barnehagen! Og har nå begynt å ikke ville bli med hjem :meh:

4. Blessed_palms En gang må være den første... *MIA* Himmelbarn VIP Febbisbebbis'18

Både og, han har vært mye mer i bhg helt siden jeg ble gravid med søsteren. Ikke alltid han vil i bhg. Men så vil han ikke hjem heller :p

Er nok litt sjalu også siden han vet jeg er hjemme med babyen. Er mulig jeg kommer til å hente ham litt tidligere fremover så han får litt mer tid hjemme om ettermiddagen:)

5. Spinnelill Elsker forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Guttungen her er kjempegira når vi kommer til barnehagen på morran. Deler ut klemmer til de ansatte og finner fram leker med en gang. Knapt nok tid til å si ha det til foreldrene. Kan også være vanslkelig å få han med hjem ved slutten av dagen, så alt tyder på at han stortrives! :)

6. Ccaa Elsker forumet Sensommerbarna 2019 Sensommerbarna 2016

Jaa :)

7. FruBritt Forumet er livet August 2018

Gutten min stortrives i bhg. Han løpet omtrent fra parkeringen til døra. Og inne er han så stolt når han kan ta med matboksen og yoghurt til frokostbordet.

Og med alle gode tilbakemeldinger fra de ansatte så har jeg ingen anger på at jeg sendte han i bhg fra rundt 1 1/2 år.

8. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn VIP Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Har stortrives fra dag en. Vil som regel ikke bli med hjem, og hver gang de at ser at jeg kommer (hun og vennene) så løper de og gjemmer seg :p

9. BabyG Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn VIP Oktoberlykke 2019 Høsthjerter 2017

han har kost seg fra første dag. Første gangen vi var innom tenkte jeg være der med ham en halvtime-time, men vi endte opp med 2,5 timer. Han lekte mest inntil med første kvarteret før han ålte/kravlet seg etter de andre og "deltok" i leke. Gikk bak et hjørne og ble borte for meg, kikket litt tilbake etter meg og lekte videre.
    Han har sett ut til å like å være med mennesker helt siden han var bitteliten.

Nå løper han rett i armene på de som jobber der, og glemmer oss helt ved levering. Men også stor glede når vi henter ham :)

10. Siadle Forumet er livet Tilgangsansvarlig Junilykke2018

3,5 år siden mitt siste barnehagebarn gikk ut av barnehagen for siste gang. Jeg skal aldri mer levere noen av mine barn til de folka igjen, så nei, han trivdes absolutt ikke.

11. Elisabethh Gift med forumet Marsipanene 2019 ❤ Aprilbarna19 ❤ Julibaluba 2017

Står og henger ved døra om morgenen og kan ikke komme seg fort nok i barnehagen. Løper inn så fort jeg har fått av henne skoa, og ikke så interessert i å vinke når jeg skal gå. Hun elsker barnehagen! Hun er 1 år og 5 mnd. Helt tydelig at hun trives!

12. LittleBiii Forumet er livet

Jenta mi storkoser seg i barnehagen. Hun blir helt fortvilet i helgene når barnehagen er stengt :Heartred

13. Tekanna Forumet er livet Sommerfuglene

4åringen elsker barnehagen. <3

14. Zickaa Flørter med forumet Septembergull'17

Vesla elsker barnehagen, og derfor slipper jeg dårlig samvittighet når hun blir levert.:Heartred

15. Prikken Glad i forumet Sensommerbarna 2019

4 åringen trives absolutt i barnehagen :happy:
    Venter veldig på å bli skolejente som storesøster da :joyful:

16. Undomiel Forumet er livet Novemberlykke 2015

Har vært litt opp og ned, men nå trives hun :) Har venner, er trygg på de voksene og vil i barnehagen

17. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Begge ungene elsker barnehagen :) Alltid gjort, heldigvis :)

18. Veslejenta88 Forumet er livet Sensommerbarna 2019 Januarlykke 2016

Hu elsker barnehagen og gleder eg hver dag til å komme dit. 3 åringen er ikke like begeistret og fikk en tøff start. Han er mye syk og hadde da en polypp som gå han søvn apné ved siden av mye annet. Han har det bedre der men ikke bra nok.

19. MariaS Forumet er livet VIP Novemberlykke 2016 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

De elsker bhg begge to :)
    Minstemann er litt lei seg for at han bare fikk være i bhg på mandag denne uken, men har man feber så har man feber :rolleyes:
    Gledes stort til bhg neste uke da :happy:

20. Ceccii86 Forumet er livet Desemberlykke2017 Snøfnuggene 2018

Elsker barnehagen, de kaller henne bare for smiley, siden hun smiler hele tiden. Og det selv etter å ha kun gått der i en måned :)

Del denne siden