Trives som gravid

Trultemor2016

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Føler meg egentlig litt teit, men må bare få det ut!
Fy som jeg trives å gå gravid! Syntes det er utrolig varmt og hormonene er på bærtur, men fordi så er det deilig å gå gravid. Får ofte spørsmål på jobb (butikk) om det er tungt og vondt og om det skal bli godt å få han ut, men syntes egentlig ikke det..
Før første gang så føler jeg meg ikke feit, men fin. Ikke syntes jeg det er noe tyngre og alt er lissom litt lett. Selvfølgelig har jeg noen dårlige dager, men kort summert så elsker jeg virkelig å gå gravid. Gruer meg nesten til å ikke være det lengere (gleder meg selvfølgelig til å hilse på lillegutt)
Flere som trives som gravide? Eller syntes de fleste det er tungt nå? Føler meg egentlig bare rar og overfladisk som syntes det går så greit.

Fy som jeg trives å gå gravid! Syntes det er utrolig varmt og hormonene er på bærtur, men fordi så er det deilig å gå gravid. Får ofte spørsmål på jobb (butikk) om det er tungt og vondt og om det skal bli godt å få han ut, men syntes egentlig ikke det..
Før første gang så føler jeg meg ikke feit, men fin. Ikke syntes jeg det er noe tyngre og alt er lissom litt lett. Selvfølgelig har jeg noen dårlige dager, men kort summert så elsker jeg virkelig å gå gravid. Gruer meg nesten til å ikke være det lengere (gleder meg selvfølgelig til å hilse på lillegutt)
Flere som trives som gravide? Eller syntes de fleste det er tungt nå? Føler meg egentlig bare rar og overfladisk som syntes det går så greit.
Jeg elsker å gå gravid, jeg viser stolt frem magen med stramme klær! Det er selfølgelig tungt, og hadde vært fint å få hu ut til tider. Men nyter hver bevegelse fra hu, og elsker at folk kan kjenne hu romsterer der inne. Dårlige dager er det mange av, men dem blir overskygget av de gode☺

Helt ærlig...jeg DIGGER å gå gravid, kjenner igjen flere av tingene du skriver;) Ikke føler jeg d er tungt (er 32+2 nå), har så og si ikke hatt noen plager hittil i svangerskapet. Er nesten så jeg lurer på hva jeg i alle dager har i vente, siden alt har gått så bra til nå:p (bank i bordet)
Godt å se at ikke alle har d "helt forferdelig";)

Jeg syns det er helt fantastisk å gå gravid :) veldig klar over at jeg er heldig - ingen nevneverdige plager, ikke lagt på meg og ikke veldig hormonell. Gleder meg allerede til neste gang :)

Selv med de utfordringene som har vært og dem jeg har...jeg kan fint signere denne!:D kommer virkelig til å savne bevegelsene og mye annet❤️

Kan skrive under på alt. Og det tatt i betraktning alle plagene eg har hatt dette svangerskapet. Både med blodtrykk og svangerskapsdiabetes. Og mange kontroller på sykehuset og kraftig bekkenløsning. Så elsker eg å gå gravid. Og syns nesten det er trist at det mest sansynlig er siste gangen.

Så heldig du er :) Her har det vært så mye at det har vært og fremdeles er vanskelig å nyte graviditeten, men til og med etter å ha hatt hyperemesis siden uke 6, bekken og ryggplager siden ca uke 20 og nå svangerskapsdiabetes må jeg si at det glimter til innimellom når han sparker der inne, men på det jevne vil jeg si at jeg godt kunne ha lagt meg i dvale i 40 uker :D Forstår at du synes det er koselig når formen din er god :) Føler meg komfortabel med hvordan jeg ser ut som gravid, og hadde jeg ikke hatt alle plagene, hadde jeg nok synes det var gøy jeg også :)

Helt enig med dere :-) Jeg stortrives om dagen og nyter den voksende magen. Ser på den hver gang jeg går forbi speilet. Jeg nyter alle spark og bevegelser fra lillegutt. Jeg får mye positiv oppmerksomhet fra venner og kjente på hvor fin jeg er som gravid, og det er en god følelse.

Nå er jeg samtidig veldig utålmodig. Det er ikke for å bli kvitt magen, men det er for å hilse på mini. Fødselen kan liksom ikke komme fort nok. Gleder meg sånn til å se han ❤️❤️

Helt enig! Selv med plagene som kommer og går, så føles det ikke som noe uoverkommelig,da premien rett og slett er ubeskrivelig. Koser meg glugg ihjel med magen jeg, tar meg stadig i å kose med den hvor/når som helst,og elsker følelsen av å strutte :D:Heartblue

Signerer! Nå som magen er større har jeg gått fra å bare føle meg oppblåst til fin, spesielt på morningen da kulen er så definert. Elsker å kunne spise mer mat, og elsker å kjenne lillegutt bli sterkere for hver dag. Vet jeg kommer til å savne romsteringen i magen når alt er over. Og jeg må ikke glemme - elsker den ekstra oppmerksomheten jeg får av mannen. I går sa han "Jeg er ikke helt komfortabel med at du går rundt og vasker når du er gravid. Kan ikke du bare legge deg på sofaen og se en film, så kan jeg ta meg av vaskingen.." :D

Jeg elsker å gå gravid, jeg viser stolt frem magen med stramme klær! Det er selfølgelig tungt, og hadde vært fint å få hu ut til tider. Men nyter hver bevegelse fra hu, og elsker at folk kan kjenne hu romsterer der inne. Dårlige dager er det mange av, men dem blir overskygget av de gode☺
Samme som her :D

Back
Topp