Trives du på din arbeidsplass?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Camilla

Guest
Hva er positivt og negativt med din arbeidsplass? Trives du? :)

Stortrives! Det negative er kanskje at det er litt ensomt av og til.. Men det positive er at folk er så glad for å få hjelp til det de trenger! :D

Trives med selve arbeidet, men savner en forståelsesfull sjef og trives ikke med miljøet:( er eneste ansatt, så har ingen andre å snakke med der heller

Elsker jobben og menneskene, men kunne ønske jeg hadde litt kortere reisevei

Positivt: jobber med masse snille mennesker og er aldri alene på jobb. Sosial og fysisk aktiv jobb.
Negativt: dårlig betalt :P

Trives godt på jobben, jobber sammen med mange flotte folk. Må dessverre finne meg ny jobb nå siden jeg er ferdig utdanna om en måned og det ikke er noen ledige vernepleierstillinger på jobben. Negative må være at det er arbeid annenhver helg :p

Stortrives, jobben er givende, kollegene er fantastiske. Det dumme er at man ikke alltid kan bistå med akkurat det man selv vil :P (Jobber i NAV sosial).
Må også bytte jobb etter sommeren da jeg er i et vikariat, men skal da bare bytte kontor.

Jeg elsker jobben min og kollegaene mine :) Jeg tjener midt på treet godt til å ikke ha fagbrev ennå og jeg blir så.motiverrt til å studere videre innen faget mitt :) kommer aldri til å forlate den plassen med mindre de tvinger meg :p

Trives veldig ! Har de beste kollegaene og føler jeg får brukt utdanningen min :) Det negative er vel at jeg går glipp av ting og ting må planlegges mtp turnusjobbing, men jeg synes egentlig det er helt topp :)

Jeg har utrolig hyggelige og greie kollegaer, men egentlig så trives jeg vel ikke helt i jobben... Skulle ønske jeg hadde valgt helt annerledes allerede fra videregående... :(

Største grunnen til at jeg trives er at jeg elsker yrket mitt!
Men ellers har det jo også mye med at jeg har kjekke kollegaer :)

Back
Topp