Trives du i kroppen din?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Det er ikke alltid gøy, og man føler seg dårlig, stor og alt mulig annet gjennom graviditeten.

Men trives du i kroppen din, eller synes du egentlig bare det er ubehagelig?
Har dere noen teknikker på å takle det hele?

Nope, føler meg fremmed i egen kropp. Unngår egentlig alt av speil osv.

Liker heller ikke dette. Ubehagelig stort sett hele tiden. Vært helt usannsynlig kvalm. Sliten hele tiden. Sover veldig lett, våkner mye på natten. Metallsmak i munnen. Raper i tide og utide. Rødt hormonutslett i ansiktet. Og dette bare pr uke 15.

Føler meg ganske bra egentlig. Savner vinden flate magen , men regner med den er tilbake neste år . Har alltid følt meg bra med stor mage . Små vagger litt pgr bekkenløsning, men føler meg ikke feit og fæl. Gjør fortsatt de tingene jeg pleier å gjøre. Men begynner å merke at jeg plages mer at buksene må ha strikk haha

Så heldig du er!
Ja, føler meg utrolig priviligert, har tre små barn, og en mann som jobber turnus, så det at formen er fin, er med på å berge hverdagene våre :happy: dersom det blir som de andre svangerskapene, så kommer største utfordringa til å bli at jeg blir ganske stor mot slutten (er 158 cm høy), men det er til å leve med :happy:

Jeg gleder meg til jeg begynner å få skikkelig gravidmage, sånn at det ikke er noen tvil om hva som er på gang liksom. Nå er jeg 17+5 og føler at det bare ser ut som om jeg har spist to poser potetgull alene og er sykt oppblåst... o_O

Jeg syns det hjalp å kjøpe noen nye gravid klær. Fikk meg til å føle meg litt finere nå som magen er kommet. Passer liksom inn i klærne igjen :happy:

Jeg trives for det meste i gravidkroppen, synes det er så koselig at det nå er synlig at det er en liten en jeg bærer på :happy: ikke like gøy i starten, når jeg så ut som jeg bare hadde lagt på meg, men nå synes jeg magen bare er fin

Back
Topp