Trives du i gravidkroppen?

M

Moderator Kristin

Guest
Eller er det bare æsj?
Hvorfor eller hvorfor ikke trives du?
 
Både og.. Er jo ganske stolt over magen, men samtidig føler jeg meg stor og tung, begynner å bli litt slitsomt.. Pluss at formen har vært litt dalende en stund nå som gjør at jeg kjenner meg litt lei.. Men det er jo så verdt det :)
 
Trives ikke i det hele tatt. Føler meg pløsete og alt strammer, egentlig er det bare æsj :hilarious:
 
Tja, har trivdes greit nok. Men gleder meg nå til å bli kvitt magen som bare er i veien :p
 
Trives med tydelig babykul, men ikke med alle smertene som følger!
 
Jeg trives, men skal bli godt å bli ferdig :) Heldigvis ikke hatt noe særlige ubehag, men kjenner det nærmer seg slutten og at alt er mye tyngre.
 
Nja. Jeg er veldig glad i magen min og ligger som regel og stryker på magen når mini presser seg ut mot sidene. Men jeg gleder meg noe enormt til å kunne bevege meg igjen. Etter 8 uker liggende på sofaen uten mulighet til å gå en liten tur engang begynner jeg å bli temmelig lei.
 
Trives veldig. Nyter dette svangerskapet siden det mest sannsynlig er det siste. Også vet jeg at magen blir savnet ganske fort etterpå :rolleyes:
 
Trives egentlig veldig godt! Har hatt et veldig greit svangerskap (bortsett fra svangerskapskløe mot slutten), så kan vel ikke klage.:) Blir rart når magen etterhvert skal forsvinne og det ikke er bevegelse inni der.
 
Trives egentlig veldig godt, men nå har jeg så mye vondt så nå gjør jeg ikke det mer dessverre :(
 
Nja. Var bedre i andre trimester med søt liten kul og ikke så mye vektøkning.. og så er det den fysiske formen da, det blir jo tyngre og tyngre, så nei- kan ikke si at jeg elsker gravidkroppen.
 
Jeg har vel egentlig ikke hatt det verste svangerskapet, men 2 trimester var best :) da følte jeg meg veldig fin og hadde fortsatt energi til 3 åringen min. Men nå er alt veldig tungt, jeg sover svært dårlig på natta og har ekstremt mye kynnere. Er ikke i jobb lenger, så prøver og nyte den siste tiden for vet også at jeg sikkert kommer til og savne magen og bevegelsene inni der når det er borte :love017
 
Føler meg veldig fin:love2 det er jo selvsagt tungt og jeg må tilpasse aktivitetsnivået, men synes magen fortsatt er fin størrelse på og har ikke lagt på meg noe særlig ellers (ser iaf ikke sånn ut, selv om vekta er opp 10kg ;), 35+2), pluss for at hud og hår ser bra ut! Blir kanskje å endre seg de siste ukene, men akkurat nå føler meg bare veldig privilegert over å være gravid:love7
 
Jeg trives, men skal bli godt å bli ferdig :) Heldigvis ikke hatt noe særlige ubehag, men kjenner det nærmer seg slutten og at alt er mye tyngre.
Det er omtrent her jeg er også:) Har egentlig trivdes veldig bra, og dessuten ikke gått opp så mye i vekt (relevant siden jeg var overvektig fra før). 37 uker imorgen, og jeg har en følelse av at jeg kommer til å bli stadig mer rastløs og utålmodig mot slutten!
 
Ikke i det hele tatt. Halsbrann fra en helt annen verden gjør absolutt alt vanskelig. Jeg går rundt og gulper hele dagen, så jeg håper på fødsel snart. :(
 
Pga mange plager ser jeg frem til at svangerskapet snart er over, og at kroppen kan bli lettere og fungere som før igjen.
 
Back
Topp