Trives dere med å eldes?

*Labambie

Forumet er livet
Jeg er ikke akkurat gammel, jeg er 29 år. Men jeg merker på kropp, og jeg ser på bilder at jeg absolutt ikke er 20 lenger. Det er litt stivt her og der, og poser har kommet under øynene og jeg ser absolutt ikke like fresh ut som jeg gjorde F.B (før barn)

Hva med dere? Trives dere med endringene som skjer i skinn og i sinn? 

For å være ærlig så du MYE bedre ut idag! :)

Og foreløpig trives jeg med å eldes, spør igjen om 5 år 

nei det trives jeg ikke med i det hele tatt.. Hadde jeg bare kunne stoppet å "vokse". 

mulig det er en slags "livskrise" som jeg er i akkurat nå, men jeg ser på bilder fra jeg var i 20 årene og føler livet snart er over.. (er 31 år)

Men da jeg var i begynnelsen på 20 årene gledet jeg meg til å bli eldre og "voksen". (Hadde 2 barn allerede da jeg var 19 år og alle så på meg som et lite barn, og jeg følte meg som et barn i alle slags sammenkomster. Spesielt på møter i bhg osv. 

Så fin du er :)

Jeg er jo bare 22 (og et halvt :p), så jeg føler på en måte at jeg kan trenge et par år eller 5 til på baken før jeg kan si meg "fornøyd" :p Jeg er glad det ikke stopper her med andre ord, men jeg merker det nok bedre når det drar seg mot 30 og 40...

Så fort jeg bikka 30 så brukte jeg 4000,- på sminke på en dag, jeg som knapt har brukt en dråpe sminke i mitt liv kunne plutselig ikke gå ut døra uten et lass... Har roet meg nå, men kjenner det på kroppen ja! Hjelper nok heller ikke med to graviditeter back to back og en kjæreste som er 7 år yngre :p....

Om det er noe trøst så synes jeg du fortsatt ser fresh ut jeg da 

Du ser flott ut idag også, kunne drept for så fin og glatt hud.

Jeg blir 31 i år, og har egentlig ingen problemer med det. Det merkes selvfølgelig her og der at jeg ikke er i 20-åra lenger - litt rynker er på plass (forhåpentligvis mest smilerynker) og rumpa er på mystisk vis havnet noen centimeter lenger ned enn før, men alt i alt føler jeg at det utvendige reflekterer at jeg har hatt innholdsrike og fine år. Så lenge jeg har det bra med meg selv og er fornøyd med hvor jeg er i livet synes jeg bare det er fint å bli eldre. Alternativet er jo også så mye, mye verre!

Du ser så mye mer harmonisk og komfortabel i ditt eget skinn i dag:)

For å svare på spørsmålet:
Jeg føler selv at jeg ser nesten lik ut i dag (nærmer meg 30) som jeg gjorde for 7 år siden:p
Jeg liker personligheten min mye bedre i dag. Jeg er rolig og trygg på meg selv nå, det var jeg ikke den gangen.

Når det er sagt har jeg to horisontale linjer i pannen som jeg seriøst vurderer å botox'e vekk etterhvert. Ikke riktig ennå da..
Jeg har en mye yngre (7 år) kjæreste, så det er klart jeg kjenner på det med å eldes utseendemessig.  

Kan legge ved bilder jeg også:
5-6 år siden:

Relativt nytt (jeg tar ikke bilder av meg selv og ingen andre tilbyr seg så helt nytt er det ikke:p)

Uredigert:

Med redigert farge:

Sannheten skrev:
Så fort jeg bikka 30 så brukte jeg 4000,- på sminke på en dag, jeg som knapt har brukt en dråpe sminke i mitt liv kunne plutselig ikke gå ut døra uten et lass... Har roet meg nå, men kjenner det på kroppen ja! Hjelper nok heller ikke med to graviditeter back to back og en kjæreste som er 7 år yngre :p....

Da har vi en ting til felles iallefall! :)

Ja og nei.
Har som mål å eldes som mamma - hun ble tidlig både grå og hvit, har masse rynker og pigmentflekker osv., men hun er den stiligste, mest sjarmerende kvinnen jeg vet om, og jeg tenker at så lenge det blir smilerynker og ikke sur-kjerring-rynker er det greit. :D

Men at jeg la på meg 22 kg ETTER at Jr. ble født fordi jeg spiste som en gris, er IKKE greit, og mye av "sæggingen" her i gården kan nok spores dit, snarere enn bare "alderstillegg".

Hadde jeg vært der jeg ønsket å være i livet (gift, to barn), i stedet for et helt annet sted (skilt singelmamma med ett barn) hadde det nok ikke vært så farlig, men jeg kjenner at jeg har problemer med å ta meg i nakken og komme meg ut på "mannfolkjakt" fordi jeg ikke føler meg så sexeh lenger. :/

Og ja, jeg er i "siste halvdel av 30-årene", så her snakker vi biologisk klokke som tikker HØYLYDT.

Jeg elsker slike kommentarer som jeh fikk av mine nye naboer for noen uker siden. Da de synes vi var så utrolig flinke til å være så unge som vi var. Snart to unger, faste jobber og ett flott hus. De stod der med åpen munn da jeg fortalte de at jeg var faktisk 29 år:) Men jeg føler meg ikke eldre utseendemessig, men psyken. Jeg er lissom ikke med lenger føler jeg, jeg har ikke fått med meg alt de unge driver med. Jeg viste ikke hvem justin biber var før Norge gikk amokk osv. Jeg har en samboer som er nesten fire år yngste enn meg og han også sier iblandt at jeg henger etter litt:) Jeg kan synes den buksa jeg kjøpte for 2 år siden er fantastisk enda, før så var jeg helt fullstendig moteslave, elsket shopping og leste moteblader:) Nå er det interiør og klær til barn:p Klart det er skremmenes å snart bli tretti:)

FancyPants skrev:

Sannheten skrev:

Da har vi en ting til felles iallefall! :)

Haha ja! 

Jeg syns tiden kunne stoppet opp litt nå, og aller helst blitt skrudd tilbake mellom 5-10år......... Jeg føler ikke at jeg ser så gammel ut som jeg er, men regner nok med de siste årene har satt sine preg.

etter å ha lagt på meg 30 kg de siste årene og enda har noen igjen til jeg fyller 30 så føler jeg meg 10 år eldere enn jeg er. :p

Altså, nå synes ikke jeg at jeg ser noe eldre ut nå enn på russebildet for å være helt ærlig :P
Men jeg trives iallefall kjempegodt med den alderen og den modenheten jeg har nå.
Da jeg var 20 trodde jeg at jeg var ferdig utviklet mentalt, at nå er jeg meg liksom.
Jeg ville ikke bli eldre, jeg var i mitt ess, i mitt livs beste alder, i mitt livs form.
Nå er jeg 29 og føler det samme. Bortsett fra at jeg vet at jeg ikke er ferdig utviklet enda, og jeg gleder meg til fortsettelsen. Jeg synes jeg har lært så mye i livet og jeg gleder meg til å lære mer og bli klokere med mer livserfaring.

Irriterer meg at jeg ikke ser bildet altså!!!!!!
I går så jeg det på IE, men i dag ser jeg ikke bilder der heller...
Må vel laste ned enda en nettleser nå da...

Jeg ser ikke mine egne bilder engang, Løsa.. Kan legge de inn med bildeverktøyet her da, siden det er av interesse.. Jeg kopierte bare fra FB, nemlig:p

5-6 år siden:

Nå:

Edit: Ja, forresten så er venninna mi og med på disse bildene, men jeg regner med at dere ser hvem som er meg;)

Løsa skrev:

Jeg har Chrome og har sett både deg, LaBambie, Fancypants og et par andre de siste dagene. Reine julaften det her!

Sannheten skrev:

Løsa skrev:

Jeg har Chrome og har sett både deg, LaBambie, Fancypants og et par andre de siste dagene. Reine julaften det her!

Ja, det skjønner jeg godt, så flotte vi alle er:)

Jeg har Chrome, og ser ikke alle bildene, så ender med at jeg åpner Firefox for å få med meg trynene:p

FancyPants skrev:

Sannheten skrev:

Løsa skrev:

Ja, det skjønner jeg godt, så flotte vi alle er:)

Jeg har Chrome, og ser ikke alle bildene, så ender med at jeg åpner Firefox for å få med meg trynene:p

Herregud så stressa jeg hadde blitt 

Back
Topp