Trives babyen i bæresjalet?

Isen2024

Flørter med forumet
Jeg har forsøkt å bli mer komfortabel med å bruke bæresjal siste tiden, men det starter alltid med skrik så snart hun er på plass og skriker til jeg "vugger" henne i søvn. Hun sovner jo i sjalet, men trives hun der når hun bare skriker når hun er våken?
 
Jeg har forsøkt å bli mer komfortabel med å bruke bæresjal siste tiden, men det starter alltid med skrik så snart hun er på plass og skriker til jeg "vugger" henne i søvn. Hun sovner jo i sjalet, men trives hun der når hun bare skriker når hun er våken?
Jeg opplever det på samme måte. Han mistrives veldig i starten, så må jeg vugge litt + smokk før han kanskje roer seg. Hvilket bæresjal har du? Jeg bruker det fra Najell, men sliter med å få han oppi på egenhånd..
 
Sliter med det samme, høres ut som vi torturerer baby, men så tar jeg 10 steg med litt vugging så sovner hun og kan sove i ett par timer i stek... våkner og skriker igjen... bruker ergobaby aura sjal
 
Her varierer det veldig. Som oftest slapper hun fint av, men under kveldsuro kan hun være.. litt urolig :P Har hatt med sjal på kjøpesenter og IKEA, og der har det funka supert når hun ikke har villet slappe av i vogn. Men nå er det en stund siden vi har brukt det, så mulig hun hadde slått seg litt vrang nå. Var en periode vi brukte det hver kveld pga uro, så da var hun godt vant og roet seg fint etterhvert :Heartred Men vi har hatt våre klikkings i sjalet vi også :laughing002
 
Litt greit å vite det ikke er et unormalt fenomen dette her :happy090 Vi har Caboo bæresjal og Ergobaby 360 bæresele. Vurderte å kjøpe Najell sin jeg også, men har mine mistanker om at det ikke vil bedre saken :p kanskje det er tilvenning som må til :happy: her er det verfall ikke mye brukt
 
Så godt at det ikke bare er meg! Fant endelig ut av hvordan jeg skulle bruke selen riktig, men hun liker den fortsatt ikke... synd, hadde sett for meg å kunne gå noen turer som ikke er batnevognvennlige, men det skal nok holde hardt i sommer
 
Har brukt ergobaby embrace siden hun kom til verden, samt coracor sitt sjal. Var avhengig av at hun fant roen i sela da vi har bikkje som må luftes og vi generelt trives i områder vogn er uaktuelt (turer i skog, mark og ved havet). 9/10 ganger sovner hun før vi forlater innkjørselen, men vi har også opplevd ville protester. Opplever at protestene oftest kommer av at hun må justeres i sela og ikke sitter komfortabelt - spesielt hvis det kaves litt når hun settes nedi. Har gått til innkjøp av ergobaby sitt regntrekk også, genialt!

Sjalet bruker vi hjemme og i hagen. Litt stress å knyte det i full fart når hun allerede er misfornøyd, men det går.
Vi blir nok bæreforeldre i noen år fremover!
 
Back
Topp