Triste nyheter!

Jessjess

Elsker forumet
Jeg begynte å spotte på onsdag i forrige uke, men siden det var så lite så var det ikke grunn til bekymring. I går/natt begynte jeg å blø, masse. Var tilfeldigvis hos legen på mandag og da sa jeg at jeg var uenig med terminen, så hun foreslo jeg kunne ta hcg-prøve bare for å se hvem som hadde rett (var en samtale med masse latter) . Legen ringte meg i går, så det ikke, ringte tilbake i dag og hcg-verdiene var altfor lave. Så blødningene samsvarer med testene. Lille skatten i magen klarte seg ikke lenger enn syv uker. Masse lykke til videre jenter! Kos dere, og nyt det! =)

Tusen takk! Dette er tredje SA, så det måå jo gå bra snart!?

Det var utrolig leit! Håper ventetiden ikke blir for lang til dere lykkes igjen, og at du får gå helt veien til målstreken neste gang!

Sylvia80 skrev:
Så trist å høre... lykke til videre, håper en ny skatt klorer seg fast snart.. <3

Så trist å høre...:( 

Sylvia80 skrev:
Så trist å høre... lykke til videre, håper en ny skatt klorer seg fast snart.. <3

Trist å lese :( Jeg ligger her og blør for 2 dag...... Skal på ul i morgen, men tror det har gått galt her også :(

emoticon

Det var trist....  håper det ikke tar lang tid før det er en ny spire....   krysser fingrene og håper på det beste for dere

Ånei, jessjess... Så leit!

Back
Topp