Triste dager på november forumet..

LilleMy86

Elsker forumet
Nå syns jeg det er nok med triste beskjeder å få her inne. :( Føler med hver og en av dere som nå dessverre forlater oss. Ønsker dere alt det beste og at dere snart er på tur inn i nytt terminforum! :)

Så får vi bare krysse fingrene for at resten av spirene klamrer seg fast helt frem til november. :)

Kunne ikke sagt det bedre selv!! Lykke til videre til dere som forlater oss,og sender masse lykke ønsker til dere og dere som er igjen i forumet <3

Er vel nå den mest "kritiske" perioden. Har selv mistet mellom 7 og 8 to ganger. Og minnes at det var mange som forsvant akkurat i den perioden på forumet!

Håper resten av damene kniper igjen :)

Ja får knipe igjen;) er så glad for hver dag som går bra ;) og håpe det klaffer fort igjen for de som ikke er så heldig denne gangen.!

Gravid mens termin 15.11.13
Jentegull 10.10.09

Sniker fra Oktober :) Vi var gjennom denne perioden også i vår termingruppe og det er IKKE noe hyggelig :( :( Krysser fingrene for alle dere november-spirer :)

Jeg er så enig! Håper ikke flere må forlate oss.

Det er trist :/ Ønsker alle som er igjen lykke til, ta vare på dere selv :) Så snakkes vi ved 12 uker :p

Da forlater jeg også forumet. Var på sykehuse idag pga smærter og store blødninger.
Jeg fikk beskjed om at jeg dessverre mistet min lille spire. Huff.. utrolig hardt dette:(
Ønsker alle lykke til igjenom svangerskapet og kos dere masse med barnet!

Da forlater jeg også forumet. Var på sykehuse idag pga smærter og store blødninger.
Jeg fikk beskjed om at jeg dessverre mistet min lille spire. Huff.. utrolig hardt dette:(
Ønsker alle lykke til igjenom svangerskapet og kos dere masse med barnet!

Så forferdelig trist, føler med deg:( Håper en ny spire sitter snart og lykke til!

Back
Topp