Trist

Råsa Muffin!

Gift med forumet
Den fantastiske gamle tanten min, som jeg i tillegg fikk førekortet av ligger på sykehus [&o] Hun har ligget der nesten en uke, men hun klarer ikke puste selv, hun er fryktelig lite våken, og man får kun ha ett besøk pr dag [&o] Hun har slitt med lungen i mange år, men nå ser det ikke ut til at de lungene orker mer [:(] Hun er jo egentlig ganske sprek ellers da, og hun er såvidt litt over 70 år [&o]
Hun har vært som verdens beste "bestemor" for meg og kusinen min. Og det er utroooolig tungt at dette skjer med henne, bryr meg så fryktelig mye om henne [&o]

Måtte bare få det ut [:(]

Uff, det må være tøft. Håper du får besøkt henne, og er det lov å håpe at hun blir bedre igjen, eller må vi håpe at hun får en god og smertefri slutt?

Sender deg en god klem - forferdelig trist å høre[:(]

Uff, så trist. Vil gi deg en klem jeg.

Huff, så trist. Sender trøsteklemmer

Ja, det var trist. Stor klem.

Uff så trist da, Råsa [:(]
Sender deg en stor klem.

off trist å høre[:(]*sender en dg en go klem*

Åhhhhh[:(][:(][:(]

Mange klemmer fra meg!

ORIGINAL: lenemor

Uff, det må være tøft. Håper du får besøkt henne, og er det lov å håpe at hun blir bedre igjen, eller må vi håpe at hun får en god og smertefri slutt?

Det er jo lov til å håpe, men jeg tror ikke det nytter, desverre! Hun har fått operert inn en smertepumpe som gir henne morfin hvert 15. minutt, dette fordi hun har voldsomme smerter [:(]

Back
Topp