trist

x1xiza

Glad i forumet
testen var nok negativ hos legen idag[:(] har fått ein infeksjon i urinrøret, og i underlivet, trodde legen, og skal til gyn. 8. august[:'(]
og eg har no tatt eit valg om å vente litt med å prøve å bli gravid, eg sliter med litt angst, og skal bli heilt frisk før me prøver igjen.
må lære meg å ta eit skritt av gangen, kroppen min er nok ikkje mottakelig for eit svangerskap akkurat no[:'(]
så kanskje over nytt år så er eg tilbake her , fysisk og psykisk sterkere.
ønsker fortsatt alle her masse lykke til, og takker for all støtte[:)]

takk emmaT [:)] det går greit, det viktigeste er jo å vere heilt frisk når eit barn evt. blir til[:)]

eg blir 27 , 9.oktober[:)]

takker[:)] ja eg har jo enda god tid til å bli gravid[:D] kan eg spørre kor gammel du er ?

håper iallefall at du føler deg heldig som er gravid[;)]
du kan jo klare mykje av studiene sjølv om du er gravid[:)] masse lykke til [:)]

Hei.
Så trist da iza, men det blir nok din tur også skal du se [:)]. Jeg slet også med angstlignende symptomer da jeg ble gravid, gikk på angstdempende medisiner da jeg fant det ut. Var veldig spente på hvordan det ville gå da jeg måtte slutte å ta disse tablettene med tanke på at jeg brukte de for å klare å konsentrere meg på skolen (gikk første året på høgskole). Men det gikk heldigvis bra! Håper du klarer å samle opp krefter i løpet av høsten slik at du føler deg litt "ovenpå" igjen slik at du føler deg klar til å prøve igjen [;)] Lykke til i alle fall!

tusen takk kolibri[:)] godt å få støtte her, alle er så snille[:)]
det var første gang hos ny fastlege idag, og viser seg at han har studert meditasjon og yoga i østen[:D] så no får eg nok inspirasjon til å ta tak i ting.
går sykemeldt ( sida okt. 04 ) har veldig lav sjølvtilit, og sosial angst, som hemmer meg i å vere i arbeid.
må lære å finne tilbake til meg sjølv først tenker eg[;)] bli den eg vil, og ikkje tenke på kva ein tror blir forventet at ein skal vera..
stor klem til alle som støtte meg her[:)]

Hei iza!

Her kommer enda en lykke til klem fra meg[:)]
Bare høsten kommer nå, så er du nok mye bedre av infeksjonen,
og snart klar for å prøve på nytt!
Gleder meg til du er tilbake på forumet, og ønsker deg alt godt...

Klem Sollise[:)]

hei iza.
jeg håper du ikke forsvinner helt selv omdu skal samle krefter litt.[;)]

tror det er smart av deg å ta det valge om å vente litt siden du føler deg som du gjør.
har selv vert borti lignene ,å det beste er å kommer seg vekk litt,lufte tankene å sette pris på det som betyr noe.ikke bli for opphengt i dagen stress.jeg pleier å ta meg ein tur på stranda i ny og ne,å bare sitte å nyde bølge brus å frisk luft alene.gjør faktisk underverk for meg..absolutt å anbefale.[:D]kjenner jeg samler energi å det trengs nå til dags gitt.

ønsker deg masse lykke til, å du skal se det er en ny og sterk iza som kommer tilbake.[;)]
barn fortjener det beste....men først må man ta vare på deg selv så man faktisk orker det store ansvaret.
tvi tvi...masse klemmer...

tusen tusen takk alle sammen, blir rørt her av alle gode ord!![:)]
eg lover å komme sterkere tilbake, og titter nok innom her innimellom alikevel, er jo så hyggelig folk her inne[;)]
KLEM!!!

Beste lykkeønskninger iza, håper du kommer deg på bena snart! Klem

kansje eg au må t legen å få sjekt mg.tilfelle dæ kan vær en infeksjon sjå mg au.bære å vær på dn sikra sia ja

Må bare sende deg en stoooor klem.... neste gang går det bedre skal du se! Ta vare på deg selv og bruk høsten til å koze deg og gjøre akkurat det du har lyst til! Husk at vi er her og kan prate om alt om du trenger å lufte tankene dine litt, det hjelper! [:)]

hei iza
det var synd, men turen din kommer den å[;)] godt at du fant ut hva som var galt, så nå må du bare samle krefter og ha tro på det du gjør.[;)] husk, at med tid og stunder er det 1 liten 1 som trenger deg når det blir din tur. så lykke til med å komme deg på bena og samle krefter, og bli frisk.[;)] god bedring

klem fra maysen[;)]

rørt av alle gode ord, takk takk takk[:)] nattaklem til alle

Back
Topp