trist...

mille.

Gift med forumet
Ånei.... jeg har IKM neste torsdag (29.6)
 
-og det er den dagen jeg skulle hatt termin... [:(]
 
Merker det har gått langt innpå meg.
Er dårlig i magen hele dagen og griner for ingenting.
Er sliten og trist...
 
Kommer til å ligge og grine hele den dagen...[:(]
 
 
takk for at jeg fikk dele det...
 
huff ikke noe moro!!!
 
Trøsteklemme!!
 
Kos deg
 
Hei
Stakkars deg... det er vel ikke annet å gjøre en å ta tiden til hjelp.
Jeg skal også teste neste torsdag, krysser fingrene for oss begge, håper det er dagen for positive tester... At du vil få noe å glede deg over[:)]
 
Trøsteklem fra meg...
 
Uff, lille venn.
Skjønner det er ekstra tungt rundt disse dager.              Gruer meg til den dagen jeg også....(10.okt)
Sender deg en diger varm trøsteklem.
Håper du kan le rått av den dumme tanta som IKKE IKKE IKKE fikk komme på besøk[;)]
 
Uff mille da.. [:(]
 
Det er den dagen ja.. den egentlige termindagen din.. [8|]
 
Vet ikke hva jeg kan si for å få deg til å føle deg bedre (er vel ikke mye igrunn).. Men husk at det snart er din tur igjen, kanskje allerede på denne spesielle dagen..??
 
Som jeg har sagt før, er det noen som fortjener dette nå så er det du. Etter det du har vært igjennom og alt.
 
Jeg krysser alt som kan krysses for deg mille mor.. hehe.. kan det nå som jeg er helt alene vet du..
 
Stoooooooor trøsteklem til deg
 
ORIGINAL: Lille Mille

Uff mille da.. [:(]

Det er den dagen ja.. den egentlige termindagen din.. [8|]

Vet ikke hva jeg kan si for å få deg til å føle deg bedre (er vel ikke mye igrunn).. Men husk at det snart er din tur igjen, kanskje allerede på denne spesielle dagen..??

Som jeg har sagt før, er det noen som fortjener dette nå så er det du. Etter det du har vært igjennom og alt.

Jeg krysser alt som kan krysses for deg mille mor.. hehe.. kan det nå som jeg er helt alene vet du..

Stoooooooor trøsteklem til deg

 
takk det hjalp litt!  :)
 
Kjære D.... TR!
[:@]
Med denne henvendelsen ber jeg deg vennlig holde deg langt unna min kjære venn mille, og det i ganske lang tid fremover.
 
Vi hadde satt veldig pris på om du ville ha forstått og godtatt dette, og regner da heller ikke med at du viser deg torsdag 29 juni da ditt besøk er forventet.
 
Dette skal være en gledesdag for mille og mannen med en VELDIG positiv test. [:D]
 
Dette er min bønn til deg TR!
 
(Mille, jeg håper så inderlig..)
 
signerer forge. kan tenke meg at det må vere helt fryktelig, grur meg til min egentlige termindag... Vi får berre håpe og tru at vi blir gravide begge to før den tid... Lykke til
 
skjønner deg så godt mille...
gruer meg til termindagen jeg også... (19 oktober)
tenker stadig på hvor langt jeg skulle vært på vei og hvor stor magen skulle vært nå. det er ufattelig trist å miste et barn, selv om det bare var en liten spire. ikke alle skjønner det. men her inne er det lov å sørge. [:)]
 
håper virkelig at neste torsdag blir en symbolsk dag for deg i form av en positiv test. [:)]
 
ønsker deg alt godt mille
 
Back
Topp