trist

malrodien

Gift med forumet

jeg har en katt på 14 år som jeg fikk da jeg var 6 år gammel.. nå bor han til pappaen min sammen med en annen katt.. men i fårrige uke hadde han fått så vondt i foten sin så pappa tokk han med til dyrlegen på fredag. stakkarn hadde betennelse i foten og i øyet. pluss at han har nyresvikt og tennene holder på å dette ut.. han har fått medesiner nå og håper på at han blir bedre.. er så glad i den katten, for han er så snill. tror faktisk aldri han har klora noen.. til og med når små søsknene mine legger seg åppå han, gjør han ikke noe tilbake.. *håper go pusen min slipper å dø*[:(]

Håper alt går bra med pusen...har katt selv, og den er akkurat som du sier...utrolig tålmodig og snill [:)] 

uffda stakkars fine pusemannen!

Stakkars puselusen!! Skjønner godt at du ikke vil miste han! Jeg har en katt som jeg elsker, og som jeg bare ikke orker tanken på å miste!!

Håper pusen får det bedre med medisiner da....

Klem, M

uff, dette er kjempetrist - jeg vet ikke hva jeg skulle gjøre om kattene mine ble syke. Får håpe han kommer seg når han har fått medisin, og at du får ha han i mange år til!

Back
Topp