trist...

paprika

Gift med forumet
Julibarna2014
jeg er bare trist idag..hormonell og lei meg!!!

jeg hadde kjøpt masse mammaklær idag, gubben kom hjem og etter middagen så spurte jeg om han ville se hva jeg hadde kjøpt.."ikke nå" var det han klarte å trykke ut av truten sin før han satte seg ned med datan og spilte spill resten av kvelden!!! ingen interesse overhodet! og det er ikke ofte jeg kjøper klær for å si det sånn!!

har så lyst til å knuse hele pc helvettesskapen!!! ble så trist og lei meg at jeg sa at jeg gikk meg en tur..ingen interesse for å kanskje bli med eller noe, å ikke spør han om det er noe i veien..om det er noe galt..han ser det, jeg vet det...men er så redd for at det er noe han har gjort sikkert, så han tørr ikke å spørre i tilfelle han får kjeft eller noe! jeg bruker jo aldri å kjefte på han [:(] og hadde heller ikke kommet til å gjort det i dag..men nå sitter jeg igjen i stolen alene, fordi han heller går og legger seg unormalt tidlig istede for å snakke med meg! [:(][:(][:(] vil ut nå...ut å ta en røyk og så grave en grav som jeg kan legge meg i og skamme meg for å ha tatt en røyk!!!!!  [:(][:(][:(][:(][:(]

Back
Topp