Trist

x1xTrine6

Gift med forumet
Jeg har vært så heldig å få en vogge som min oldefar har ligget i. Den er nå 102år gammel og veldig fin. Men lillemann har blitt så stor at han henger i kanten på den. Er redd han skal ramle utav,så jeg får ikke brukt den lengre...Snufs... Den skal nå gå videre i familien,så jeg håper den er like fin når barnebarna mine kommer....

signerer. Utrolig flott at dere har klart å ta så godt vare på den...
ORIGINAL: monicola

WOW ... så utrolig artig da ... ehhh .... ikke at du ikke kan bruke den mer, var ikke det jeg mente, mente at det er moro å bruke noe som har gått i arv så lenge ...

Men helt enig med deg ... trist at du ikke kan bruke den lengre på minstemann ....
Kan jo bare kjøre på da og føde nestemann [;)]

ORIGINAL: monicola

WOW ... så utrolig artig da ... ehhh .... ikke at du ikke kan bruke den mer, var ikke det jeg mente, mente at det er moro å bruke noe som har gått i arv så lenge ...

Men helt enig med deg ... trist at du ikke kan bruke den lengre på minstemann ....
Kan jo bare kjøre på da og føde nestemann [;)]

NESTEMANN????? Hvor mange unger tror du jeg skal ha? Er ikke fem nok??? HAHAHAHAHAHAHAHA*magekrampe*HAHAHAHAHAHA[:D][:D][:D][:D][:D]

kjempe artig da.

Vi har også en vugge mamma kjøpte når hun skulle ha storesøstren min. Den er nå 30 år gammel. Ikke akkurat 102 år da. Men artig når man vet at man selv har sovet i den. Når mamma kjøte den for 30 år siden kostet den 2500 kroner. Så den er temmelig lekker for å si det slik.

ORIGINAL: miri23

kjempe artig da.

Vi har også en vugge mamma kjøpte når hun skulle ha storesøstren min. Den er nå 30 år gammel. Ikke akkurat 102 år da. Men artig når man vet at man selv har sovet i den. Når mamma kjøte den for 30 år siden kostet den 2500 kroner. Så den er temmelig lekker for å si det slik.
Ja det er litt spess når det ligger så mye minner og historier rundt. Min er godt brukt da,men har ennå sjarmen i behold[;)]

Jeg synes sånne gamle vugger er så koslige! Bestefaren min lagde vugge til mamma da hun var gravid med meg, så jeg har sovet i den og nå skal min baby ligge oppi den!! Jeg er så redd for at den skal bli ødelagt på en eller annen måte.. Gleder meg masse til å få brukt den! Har allerede redd den opp, så den er klar til jordbæret har lyst å komme ut!

ORIGINAL: lindaen

Kan dere ikke ha den til pynt? Mange som har det da..

Jeg har brukt min til pynt frem til nå!! Koslig pynt!

Back
Topp