Trist

Har faktisk tenkt på akkurat det samme! Jeg har 12 dager igjen til termin, pluss 12 dager... Det blir 24 dager det- om hun ikke kommer å egenhånd! Nesten en måned! Samtidig er jeg skitnervøs for å bli mamma (ikke fødselen, men det å bli mamma!), så jo nærmere termin hun kommer jo bedre er det for hodet mitt... Innbiller meg at jeg skal bli klar innen den tid :P

Skjønner jeg godt, iallefall nå som det dukker opp sep babiser daglig. Om det er en liten trøst så er det veldig få som går over en uke på overtid. Lykke til, får håpe du er en av de som får på terminen eller litt før

skjønner deg godt! den siste tiden er vanskelig å nyte, syns jeg. Og alle som sier at "nå er det ikke lenge igjen" kan ta seg ei bolle :smiley-angelic006
Haha, enig! Folk har sagt "nå er det ikke lenge til" i ukesvis. Kyss meg i rævva. Med tanke på at vi ikke aner når hun kommer, så er det umulig å tenke sånn!!

Men hver dag er en dag nærmere da! :)

Bloggen min: http://dethvitegamlehuset.wordpress.com

BV-appen ❤

Uff, kjenner til følelsen :/, denne gangen er jeg så heldig at jeg ikke skal gå over tiden!
Deilig følelse :), krysse fingre på at du slipper det da :)

Skjønner deg godt:).

Er selv innstilt på at jeg må gå til termin men håper han kanskje kommer før. Men ikke særlig innstilt på å gå tre uker til:(. Og helt enig i at folk kan holde smella om når de tror han kommer...hvertfall hvis de mener at han kommer langt over termin...blæ..HeheHehe

Skjønner akkurat hva du mener.. Jeg ble mer og mer deprimert hver dag som gikk........ Hilsen hu som fødte 41+1...

Back
Topp