Trist....

hemmeligennsålenge

September 2013 <3
I kveld er det vondt å være meg, tårene sitter løst!
Jeg er ødelagt inni meg av sorg og savn, røyksuget tar overhånd.
Røyken var min lille sorgdemper og nå som kvelden er vanskelig så er det tøft å
ikke ta en røyk.
Faen!!! Jeg blir gal!!!

Sorry, må spørre, logga akkurat på og gikk inn på denne tråden, har det skjedd noe? Eller er det savnet etter røyken du mener? :hug003

Sorry, må spørre, logga akkurat på og gikk inn på denne tråden, har det skjedd noe? Eller er det savnet etter røyken du mener? :hug003

Jeg mistet sønnen min i dødfødsel for litt under 16 uker siden....
Det er tøft å være gravid igjen, med tanker, følelser og hormoner.
og i kveld er sorgen og savnet stort og når jeg får slike byger så tyr jeg til røyken, men nå kan jeg ikke...

Uff ja det skjønner jeg så godt.... Jeg har dødfødt en gang selv... Det var også en liten gutt.... Så sender deg varme tanker for det...

Ja da skjønner jeg hva du mener, og JA, skjønner og at tanken på røyken blir uutholdelig.... Aron er så nydelig på bildet du la ut, jeg fikk aldri tatt bilde av Julian annet enn ultralydbilde, men minnes han i tankene...

Men det er nok en god mening med at det spirer på nytt i magen din. Yngste barnet mitt er født på datoen jeg dødfødte 7 år tidligere. Jeg tok det som et lite tegn...
:angel13

Uff ja det skjønner jeg så godt.... Jeg har dødfødt en gang selv... Det var også en liten gutt.... Så sender deg varme tanker for det...

Ja da skjønner jeg hva du mener, og JA, skjønner og at tanken på røyken blir uutholdelig.... Aron er så nydelig på bildet du la ut, jeg fikk aldri tatt bilde av Julian annet enn ultralydbilde, men minnes han i tankene...

Men det er nok en god mening med at det spirer på nytt i magen din. Yngste barnet mitt er født på datoen jeg dødfødte 7 år tidligere. Jeg tok det som et lite tegn...
:angel13

Uff det er så forferdelig at vi må oppleve våres værste mareritt
Klem

Ja, det vil uansett alltid mangle et barn, men man kjenner virkelig hvor dyrbart livet er ved å oppleve noe sånn... Men, foreldre skal ikke måtte gravlegge sine barn...

og STOOOOOR klem til deg og :)

Nå så jeg bilde av gutten din og på en annen tråd her. Nydelig er han! KLem til deg og Xena! Virkelig urettferdig å måtte oppleve noe sånt.

Sender en stor klem <3

Takk jenter!
Jeg ser frem til dette svangerskapet er over og jeg forhåpentligvis har en levende baby i armene.
Å gå gravid igjen nå er veldig skummelt og nervepirrende....
Men det er godt å ha dere <3

sender deg en hau med styrke klemmer <3

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Kan ikke en gang tenke meg hvordan det er å oppleve noe sånn. :(

Stor klem fra meg også!

Aron var en nydelig gutt, og han vil alltid være der for deg, må bare kjenn på følelsen og ha den uten å trøste deg med en røyk:( skjønner det ikke er lett:( stå på dette klarer du:)

Sender masse varme tanker til deg. Synes du er tapper, og flink som ikke røyker. Heier på deg:-)

en oppdatering : i dag føler jeg meg mye bedre, det hjelper med noen grinetokter. Har vært å besøkt graven til Aron i dag og fått tent lys og det gjør så godt!
Og jeg klarte å la røyken ligge i går!!! er meget stolt!!!

Back
Topp