Trist

marihewn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Så trist det er at så mange forlater oss:(

Er vel 4 totalt tror jeg? Der 3 forlot bare i dag!? Haff... Har ikke lyst til å sjekke papiret igjen med det første for å si det sånn

Ingen av dere skal forlate okoberforumet! 
Vi som har måtte forlate dere heier dere hele veien frem 

ja var sånn plutselig at folk takket for seg:O
Nei, jeg har vondt i magen hver gang jeg må på do Er kjemperedd..

Veldig:-( håper virkelig vi slipper å miste flere. Tenker på de som har mistet.

Ja jeg tenker å på di 
Håper dere det gjelder har d bra å at spiren sitter snart

Da er vi oppe i 4 spirer tapt på en dag, 5 totalt? 

Det er så fryktelig trist, og skremmende. emoticon

Veldig trist etter  å ha lest her inne nå. Føler så med de som har måttet forlate oss, krysser fingre og tær for at det raskt kommer en ny spire til dem alle. Men må også si meg enig i at dette har gjort meg veldig engstelig. Vurderer å få tidlig ultralyd jeg også- lurer på hvor lang tid det tar å få time her i byen...   og lurer veldig på om jeg kan være heldig, når så mange nå har fått dårlige nyheter :(

Klem til alle der ute....   huff

Viapia skrev:
Veldig:-( håper virkelig vi slipper å miste flere. Tenker på de som har mistet.

:(

Jeg synes heller at dere skal tenke at jo flere som forsvinner, desto større sjanse - statistisk sett - for at det går bra med dere. Tenk at vi står 100 stykker plassert på en linje. Ca 20 stk skal statistisk forsvinne pga SA/MA. Ved 50 skal ca 10 vekk. Og ved 25 skal ca 5 vekk. Og nå er vi jo mange som har mistet, men dere står fortsatt igjen. Med stadig økende sjanser. Kombinert med at sannsynligheten for å miste synker jo lengre på vei dere er, jo større grunn til å slappe av og tenke at det kommer til å gå bra. Veldig koselig at dere tenker på oss! Vi heier på dere, og vi skal nok klare oss:)

Back
Topp