trist

siri01

Elsker forumet
hei jeg får ikke til amminga, så jeg har pumpet meg helt frem til for 2 dager siden, jeg føler meg skikkelig mislykket og syns det er trist at jeg ikke kan amme snuppa mi. har dere noen oppløftene ord? flere som har gått over til erstatning?

takker så mye for oppløftene ord[:D] det hjalp skikkelig på en dårlig og trist dag. det er jo så mange tanker som surrer rundt oppi hodet noen ganger[8D] men det går seg vel til det også....hva slags morsmelkstillegg bruker dere som bruker erstatning?

Du er ikke no dårlig mor selv om du ikke får til å amme.. Er ganske så mange som sliter med det, man kan få hjelp oxo om man ønsker.
Jeg ammer ikke snuppa mi, mista all melka for snart to uker siden, følte meg skikkelig nefor selv på grunn av at jeg ikke kunne gi jenta mi mat. men det gjør oss ikke til dålige foreldre..
Jeg gir jenta mi nan1 men vet du får kjøpt noe på apoteket oxo.
Lykke til[:D]

Jeg brukte skjold på sykehuset, og da jeg kjøpte eget på apoteket, ville hun ikke ha det. Derfor endte jeg opp med å pumpe. Og da forsvinner melka gradvis. Ikke det at jeg var så ivrig med pumpinga heller da. Følte det tok altfor mye tid og energi både med pumping og mating.

Jeg føler meg som en strålende mor fordi. Jeg tar det ikke så tungt. Sandra har vokst opp på tillegg også, og det skal Mia også...

Håper det går bedre med deg nå... ingen koselig følelse det derre, hadde det slik med Sandra.

Man skal ikke amme for enhver pris...

Ett sprøsmål angående tilleg til dere som bruker det... hva gjør dere om natten? Står dere opp og varmer melk, eller har dere vent av babyen deres med å spise om natten? 

ORIGINAL: tonje07

Ett sprøsmål angående tilleg til dere som bruker det... hva gjør dere om natten? Står dere opp og varmer melk, eller har dere vent av babyen deres med å spise om natten? 

Hun har ett måltid på natten, og da er jeg oppe og varmer melka. Sover da til neste morgen.

oki [:)] men det er nok lettere for dere å få babyen til å sove hele natten kan jeg tenke meg, enn for oss som ammer, for det er så altfor lett å bare dra fram puppen når de våkner for å kunne få sove igjen.. hehe

takker så mye for så oppløftene og korselige råd og ord[:)] føler meg så mye bedre[:D]

Back
Topp