Trist...

HeltPåTur

Elsker forumet
Aprilspirene 2025
NÅ har jeg det virkelig ikke mye godt... Jeg har vert dårlig i 4,5 uker nå (venter på svar på blodprøver så vet ikke noe foreløpig), min lille godgutt har fått omgangssyken og kaster opp bare han ser matbiten. Og om om det ikke var nok.....
I går fikk vi vite at mamman min har fått kreft på hjernen.....[:(]
Det er heldigvis en godartet svulst da, men hun har i alle fall gått med den og hatt symptomer på den i 2 år minst...
Årh, nå kjenner jeg at jeg er på nippet til å ikke orke mer.. Er SÅ ufattelig lei meg!! men er ikke noe god til å snakke om slikt!..
foreløpig vet vi ufattelig lite om hva som skjer.. men legen sa at det blir enten operasjon eller medisinering..

Noen her inne som har vert borti dette tidligere, og som kan fortelle meg litt mer om hva som skjer framover?

Off, det var ikke måte på hvor mye som kom på en gang[:o]

Håper det ikke er noe alvorlig med deg og at du får noe som hjelper.
Krysser fingrene for at omgangssjuka blir kortvarig på lillegutt.
Og til sist, men ikke minst, så håper jeg det vil gå bra med mammaen din[:(]

Sender deg en stor klem her fra!

Takker for klemmer, begge to! Det trengs nå...Livet er skikkelig tungt nå!

suki:
Mamma har hatt en rekke plager de siste årene, men jeg kommer ikke på alle nå..
De jeg kommer på er STERK migrene, hevelser i ansiktet, hevelser i resten av kroppen, vektøkning, gradvis dårligere syn, psoriasis (det konne visst være et symptom som jeg forstod..?), tretthet... også kommer jeg ikke på flere, men det har vert en del!

Så GODT at mamman din er frisk nå! Hadde hun godartet kreft?
Greit nok at mammas kreft er godartet i alle fall, men kreft er kreft for meg.. det er like skummelt uansett for meg. Bare ordet kreft er nok til å få meg livredd.. [:(]

Klemmer til deg også!

ORIGINAL: Katey

Off, det var ikke måte på hvor mye som kom på en gang[:o]

Håper det ikke er noe alvorlig med deg og at du får noe som hjelper.
Krysser fingrene for at omgangssjuka blir kortvarig på lillegutt.
Og til sist, men ikke minst, så håper jeg det vil gå bra med mammaen din[:(]

Sender deg en stor klem her fra!

signerer på det sterkeste!!*klemmerpå*

ORIGINAL: suki

ORIGINAL: PrinsLeon 20.10.08

Takker for klemmer, begge to! Det trengs nå...Livet er skikkelig tungt nå!

suki:
Mamma har hatt en rekke plager de siste årene, men jeg kommer ikke på alle nå..
De jeg kommer på er STERK migrene, hevelser i ansiktet, hevelser i resten av kroppen, vektøkning, gradvis dårligere syn, psoriasis (det konne visst være et symptom som jeg forstod..?), tretthet... også kommer jeg ikke på flere, men det har vert en del!

Så GODT at mamman din er frisk nå! Hadde hun godartet kreft?Greit nok at mammas kreft er godartet i alle fall, men kreft er kreft for meg.. det er like skummelt uansett for meg. Bare ordet kreft er nok til å få meg livredd.. [:(]

Klemmer til deg også!

Jeg skjønner ikke helt at kreft kan være godartet. En svulst/kul kan jo være endten godartet eller ondartet. Er den ondartet er det kreft. Mammas svulst var ondartet og inneholdt dermed kreft. Kulen + 3 lymfekjerteler ble operert vekk. De fant heldigvis ingen spredning til kjertelene.

Gruer meg til i ettermiddag for da kommer svigermor innom. De har vært på sykehuset i dag, og jeg frykter de har fått dårlig nytt. Hun skulle egentlig ha kommet på besøk tidligere i dag, men hun sa de måtte slappe av litt hjemme før hun kom.

Kreft er fælt! [:(]

Jo, altså.. slik som legen sa det, er det en kreftsvulst som ikke sprer seg til andre organer men den vokser i hodet..
kreft er ikke noe greit nei..[:(]

uff,det høres ikke bra ut![&o] men hun har jo ikke kreft om det er en godartet svulst (da hadde den vært ondartet), så dette går nok rette veien får vi håpe. jeg krysser fingrene for at bedre tider kommer i vente for dere alle[:)] klem

edit to add: leste suki sitt svar nå - da ble jeg litt klokere! håper hun blir frisk igjen! [&o]

Back
Topp