Trist

annhe

Glad i forumet
Kan ikkje gå inn på detaljar, men sambo har det ikkje bra, og eg blir difor mykje åleine med ansvaret for ungane, samtidig som eg er bekymra for han. Det verste er at eg kan sjå at ein del av problema hans er sjølvforskylte, noko han ikkje klarer å ta in over seg, så han "rømmer" frå problemet i staden. Eg vil så gjerne hjelpe han, samtidig som eg blir så utruleg frustrert fordi eg føler at enkelte ting går ut over meg og ungane, utan at me har skuld i noko som helst. Psykiske problem er noko dritt, både for den som slit, og for dei som er rundt, som ikkje får eller kan hjelpe. Og spesielt når eg ikkje egentleg kan snakke med nokon om det heller.[:(][:(][:(] Måtte berre lufte nokre tankar.

Sender deg ein stooor klem 

Så kjedelig situasjon!
Håper ting ordner seg snart, så han/dåke kan få det bra igjen!

STOR KLEM TIL DEG

ikke lett med sånne problemer..
Håper det ordner seg for dere..!!

ORIGINAL: @dnim

Sender deg ein stooor klem 

sign

ORIGINAL: aniva

ikke lett med sånne problemer..
Håper det ordner seg for dere..!!

Sign. Sender en klem i tillegg.

Her er det bare å lufte i vei.
Ikke lett å sitte inne med slikt. Håper det ordner seg

Takk jenter, det er godt å kunne lette litt på trykket her inne. Er ikkje alltid det er like lett å skulle vere den trygge, sterke, som håndterer alt på strak arm...

Det var leit å høre annhe. Det er kjempetøft å ha noen med psykiske problemer i familien, frustrerende å ikke kunne hjelpe.. og å føle at problemene går utover deg og barna. Og så vondt å gå rundt å se den du er glad i slite, uten at det er så mye du kan hjelpe med. Håper han får profesjonell hjelp til å bli bedre, for sin egen, deg og barnas skyld... Håper ikke du sliter deg helt ut på dette, ta vare på deg selv!

Sender deg varme tanker og en stor klem!

Ps om du ikke kan snakke med noen om dette, så kan du hvertfall snakke med oss her inne om det, og oss i treffgjengen. Godt å få luftet ut tanker.

Back
Topp