trist og lei

merete85

Betatt av forumet
hei.

vet ikke helt hvorfor jeg skriver her, men jeg har lenge følt meg så trist å lei hele tiden.. jeg har to nydelige barn og en snill samboer. men likevel er jeg ikke lykkelig..
syntes hver dag er en kamp som jeg må komme meg igjennom... er ikke like lett hver dag.. for et år siden gikk jeg til lege og ville ha henvisning til psykolog, fikk det men flyttet før jeg fikk time.. dumme meg tenkte at ting skulle bli mye bedre når vi flyttet å jeg kunne begynne å jobbe.. nå vet jeg ikke.. syntes alt bare er tung..

har kontaktet lege men fikk ikke time før 19 jan syntes dette er lenge til siden jeg sliter med søvn og humør. noen dager/timer/minutter skulle jeg ønske at jeg ikke hadde noen andre enn meg selv å passe på.. er så tungt når barna vil leke eller bare være sammen med meg men jeg klarer ikke le sammen med de.. jeg vil bare ligge på sofaen å ikke gjøre noe.. hva skal jeg gjøre med dette??
jeg er hjelpepleier og skal liksom hjelpe andre menneseker, men vil ikke på jobb.. vet ikke hvordan jeg skal klare å smile være hyggelig å hjelpe på den måten som jeg burde..

dette ble veldig rotete, skrev ned det jeg tenkte..

er det noen andre der ute som sliter med triste tanker slik som meg?
føler meg så alene i verden.
takk for at du leste dette..
 
har ikke fått henvisning enda, men håper jeg kan få litt hjelp.
jeg vil til psykolog og vil snakke med lege om det er noen medisiner som kan hjelpe meg. er jo ikke bare meg dette går utover..
noen tips til hvordan man skal klare seg igjennom dagene? jeg tar en dag av gangen, vasker å rydder huset hele tiden og hvis jeg ikke gjør det så sitter jeg å tenker å gråter..
 
Back
Topp