Trist og lei...

Fitnessmamma

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Min mor fikk brystkreft for 3 år siden, for 4 uker siden fant de en ny svulst bak det ene øyet hennes...

Så de siste ukene har hun vert å røntket alt som kan røntkes i kroppen..

Nå for et par timer siden ringte hun meg og fortalte at hun har kreft i lunger, lever og bak øyet... De viser seg at det har vert spredning fra brystkreften...

Er helt i shokk og bare gråter og gråter :( det er så urettferdig! Hvorfor mer? Hun har hatt en hard kamp før, å må igjennom en enda verre???

Huff så trist lesning :( Sender over en klem <3

(Ta gjerne kontakt med Thor Foseid, gründer av spisdegslank.no. Han har bl.a fått en kvinne med hjernekreft og 1 uke igjen å leve, til å leve i 3 år, kun med å endre kostholdet. Kan være verdt å prøve)

Huff så trist lesning :( Sender over en klem <3

(Ta gjerne kontakt med Thor Foseid, gründer av spisdegslank.no. Han har bl.a fått en kvinne med hjernekreft og 1 uke igjen å leve, til å leve i 3 år, kun med å endre kostholdet. Kan være verdt å prøve)
Tusentakk <3

Sender deg en stor klem!

Sender deg mine varmeste tanker..

Jeg har selv mistet moren min. Riktig nok ikke til kreft men jeg kjenner smerten din.
Min stemor igjennom 10 år har nemmelig også for 2 år siden blitt friskemeldt fra brystkreft.
Å jeg må jo si at tanken på å miste enda en "mamma" skremmer livskiten av meg..

Har mest lyst til å legge armene rundt deg og trøste deg. Men de varmeste tankene mine får holde.

:hug013:hug013:hug013:hug013

Klem til deg <3 <3 <3

Appen <3

Back
Topp