Trist og lei.

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg begynner å bli så inderlig lei meg. Snuppa mi har mye vondt i magen, spesielt på kvelden, men også i løpet av dagen. De siste 4 kveldene har den paniske skrikingen vært ustanselig i 2-3 timer. Før lå det på 1 time kanskje.

Føler at når jeg søker etter råd fra andre/helsestasjon så får man den at "babyer gråter 1-2 timer hver dag, spesielt på kvelden" sånn er det jo.
Det er jo greit nok det, men at det topper seg nå som hun er 4 mnd, og at det ikke er gråt, men skriking føler ikke jeg er normalt. Burde det på en måte ikke bli bedre nå? Sukkervann, fenikkelte og miniform kan dere få billig av meg, ingenting funker. Har hatt perioder uten melk også, det hadde ingen betydning.

Jeg er bare så lei meg, og med mating hver 2-3 time på natta i 4 mnd så begynner jeg å bli litt sliten også.
Føler meg veldig , jeg vet ikke helt, ikke alene, men føler ikke så mange forstår. Kanskje avvist er rette ordet.

Puuuh, utblåsning :(

Skjønner godt at du er sliten, lei og føler deg alene! For sannheten et at når man ammer blir man litt alene om endel ting. For det er kun DU som kan det ;)

Jeg hadde det veldig likt med nr 1 heldigvis går det over ( selv om det ikke føles slik) ;)
Lillejenta her har hatt noen dager nå hun også samt at far i huset jobbet laaaaaange dager, så da blir det liten avlastning. Men prøvet å komme meg ut om så bare for 30 minutter hver dag alene!!! Viktig å ikke glemme litt alene tid :)

Lykke til :D

Skjønner godt at du er sliten, lei og føler deg alene! For sannheten et at når man ammer blir man litt alene om endel ting. For det er kun DU som kan det ;)

Jeg hadde det veldig likt med nr 1 heldigvis går det over ( selv om det ikke føles slik) ;)
Lillejenta her har hatt noen dager nå hun også samt at far i huset jobbet laaaaaange dager, så da blir det liten avlastning. Men prøvet å komme meg ut om så bare for 30 minutter hver dag alene!!! Viktig å ikke glemme litt alene tid :)

Lykke til :D
Når gikk det over med nr 1 for deg? Hun er jo 4 mnd her, men syns det er verre nå en det var for en mnd siden. Skal det liksom være sånn i to mnd til hvis jeg fullammer tenker jeg..
Får hjelpebryst imorgen, så skal prøve det, men virker jo tungvint det og akkurat nå,

Takk takk, prøver på litt alenetid :)

Må bare snike litt.. har du prøvd med tynn grøt? Hun er 4 mnd og da kan du jo se om hun vil ha litt velling/tynn grøt på kvelden. Kanskje hun blir mettere og døser og roer seg mer? Ikke spar på kos. ;-) sånn fikk iallefall jeg løst problemet med min jente for snart to år siden.

Huff! Så kjedelig å lese:-( Føler med deg, og det eneste som er helt sikker er at en dag vil det gi seg. Jeg merket veldig fort at når hun passerte 3 mnd da ble det slutt på skriking på kveld, selvom det ikke var så mye.
Men hos noen kan det jo vare lenger.
Har du prøvd å gi henne erstatning istedet f eks fra kl 14-24? Kanskje hun aldri blir fornøyd md morsmelken? Sover hun bra gjennom hele dagen?

Må bare snike litt.. har du prøvd med tynn grøt? Hun er 4 mnd og da kan du jo se om hun vil ha litt velling/tynn grøt på kvelden. Kanskje hun blir mettere og døser og roer seg mer? Ikke spar på kos. ;-) sånn fikk iallefall jeg løst problemet med min jente for snart to år siden.
Begynte med første smak med søtpotet-mos idag. Tenkte å prøve hver dag fremover, begynne med maisgrøt imorgen. Idag var hun verre enn noensinne, men vet ikke om det var pga søtpoteten.. koser maaaasse!

Huff! Så kjedelig å lese:-( Føler med deg, og det eneste som er helt sikker er at en dag vil det gi seg. Jeg merket veldig fort at når hun passerte 3 mnd da ble det slutt på skriking på kveld, selvom det ikke var så mye.
Men hos noen kan det jo vare lenger.
Har du prøvd å gi henne erstatning istedet f eks fra kl 14-24? Kanskje hun aldri blir fornøyd md morsmelken? Sover hun bra gjennom hele dagen?

Ja, men det har jo liksom blitt verre med mndene synes jeg , så er så rart.
Hun tar ikke flaske da, men legger jo på seg, har gode bleier, og sover ca 45 min hver 1,5 time gjennom dagen. Sover 18 timer i døgnet fortsatt, i en alder av 4 mnd, så tror ikke hu er trøtt heller.
Og hun KAN være i strålende humør på dagen, og så bikker klokken 5-ish, da skifter det tvert.

Skal prøve hjelpebryst imorgen, for amming har jo vært ett problem hos meg hele veien pga overproduksjon. Håper det gjør at hun lærer å drikke ettermelk, så kanskje luften avtar.
Synes jo ekstremt synd på henne da, når hun skriker seg rød i ansiktet. Høres ut som de fæle smertehyla :(

Har du prøvd kiropraktor? Hvis ikke, anbefaler jeg det på det sterkeste! Vi hadde det omtrent som deg, og nå, etter to behandlinger har vi fått en ny unge! Han er så rolig og fornøyd :)

Når gikk det over med nr 1 for deg? Hun er jo 4 mnd her, men syns det er verre nå en det var for en mnd siden. Skal det liksom være sånn i to mnd til hvis jeg fullammer tenker jeg..
Får hjelpebryst imorgen, så skal prøve det, men virker jo tungvint det og akkurat nå,

Takk takk, prøver på litt alenetid :)

Hei

Husker ikke helt når det snudde jeg, i fire/fem mnd alder tror jeg. Endte med å prøve kiropraltor (uten at det hadde noe virkning hos vår). Men når han kom i vaner med mat ol så ordna det seg. Men det er såååå slitsomt når det står på. Jeg hadde tårene i øyekroken hele tiden for jeg var så sliten, bare noen snakket til meg kunne jeg begynne å gråte :p men det går over!!!

God helg! Og husk å sove når hun gjør det, husarbeid ol kan man ordne senere ;)

Begynte med første smak med søtpotet-mos idag. Tenkte å prøve hver dag fremover, begynne med maisgrøt imorgen. Idag var hun verre enn noensinne, men vet ikke om det var pga søtpoteten.. koser maaaasse!

Har du skjekket om hun har vridninger i rygg?
Tror søtpotet kan være litt kraftig for en sart mage. Bør heller prøve veldig flytende grøt. Helst laget på din morsmelk.

Har du skjekket om hun har vridninger i rygg?
Tror søtpotet kan være litt kraftig for en sart mage. Bør heller prøve veldig flytende grøt. Helst laget på din morsmelk.
Ja, hun hadde låsning i nakke etter styrtfødsel, men fikk rettet det opp, og hadde to kontroller etterpå som viste at det var borte. Men etter en helt grusom dag idag, og baby som ikke vil spise plutselig, fordi hun nekter å ligge på noen side har jeg fått ny time til tirsdag igjen.
lagde søtpotet på morsmelk etter tips,men får prøve meg på noe maisgrøt tenker jeg.

Prøv en grøt som ikke har gluten i seg, feks. risgrøt. Den er litt mildere mot magen..?

Prøv en grøt som ikke har gluten i seg, feks. risgrøt. Den er litt mildere mot magen..?
Gir ikke gluten, da jeg ikke tåler det selv. derfor jeg tenkte på maisgrlt, men risgrøt går jo også an. har droppet å gi smak disse kveldene, til jeg har vært hos mt. til tirs.

Prøvd å kutte ut melkeprodukter?

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Som jeg skrev: Har hatt perioder uten melk også, det hadde ingen betydning. :(

Men nå har jeg kuttet ut appelsin, og hatt to bedre dager.

Stakkars jenta mi hadde låsning fra nakken og ned til hofta. Var hos mt for 2 mnd siden som sa alt var bra, og i dag var hu stiv som en fele.
Så idag har hun jo bare vært i STRÅLENDE humør etter å ha blitt knekt og dratt i alle vinkler...og feira med å rulle fra rygg til mage!! :D
Håper det varer dette-. men nå har hun i tillegg sovnet for 2 timer siden uten å hylskrike panisk som hun har gjort leeeenge.

Stakkars jenta mi hadde låsning fra nakken og ned til hofta. Var hos mt for 2 mnd siden som sa alt var bra, og i dag var hu stiv som en fele.
Så idag har hun jo bare vært i STRÅLENDE humør etter å ha blitt knekt og dratt i alle vinkler...og feira med å rulle fra rygg til mage!! :D
Håper det varer dette-. men nå har hun i tillegg sovnet for 2 timer siden uten å hylskrike panisk som hun har gjort leeeenge.

Så godt å høre at de fant ut av noe og kan hjelpe henne. Er ikke noe godt å se barna sine ha det vondt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Wow! Så godt å høre :) jeg leste først denne tråden nå og følte så med deg på alle tipsene som kom og på tålmodigheten din! Syns du har vært så tålmodig og prøvd alt. Og så glad på dine vegne for at de fant ut hva som kan være galt. Krysser fingrene for at set hjelper nå!

Back
Topp