Trist og lei

mini min

Andre møte med forumet
God morgen alle sammen. Håper de fleste har hatt en god natt.

Jeg for min del er i skikkelig trist humør idag. Dette kommer av at sambo (som jobber på havet) faktisk har reist på jobb igjen. Synes utrolig synd i meg selv som skal gå de siste fire ukene i usikkerhet på om han rekker hjem til evt fødsel. :(
Vet at mange sier at jeg burde ta meg sammen og at det alltid går bra uansett, men dette er min første fødsel og jeg ønsker selvsagt at pappaen skal være med..
Vet at han kan ta permisjon i forbindelse med fødsel, problemet er bare at det økonomisk vil være vanskelig i ettertid da han mister lønn for den mnd han nå er ombord + de opptjente fridagene han får..

Blir ikke helt fortrolig med hele denne situasjonen og trenger derfor å klage litt :p
Har termin 21 juli og han kommer etter turnus hjem den 23. Så vi kan ha flaks..:)

Etter all min klaging håper jeg fremdeles at dere andre har en fin fin dag og koser dere med siste innspurt av graviditeten :)

Huff. Jeg kjenner igjen den følelsen. Alltid skummelt når mennene våre reiser vekk så tett oppi termin. Har han noen muligheter å komme seg hjem med helikopter om ting skulle begynne å skje?
Sambo her har egentlig utreiedato dagen etter termin, men har ikke hun kommet til da, kan han bare glemme å reise.

Jeg kan ikke si jeg vet hvordan det er, men vet at jeg ikke hadde taklet det bra selv.
Det er tryggest å ha han hjemme nå ja rett før termin.

Blås ut all frustrasjon her du så er det gjort ;)
Håper han evt får mulighet å komme seg raskt hjem dersom ting skjer før han er hjemme :)

Stoooor klem til deg :)

Huff... Det er ingen god følelse. Klag i vei å få tankene ut, kanskje det letter det noe.
Masse lykke til med fødselstidspukt ov håper virkelig mannen din rekker hjem i tide, slik at dere får en fantastisk opplevelse sammen!
Trøste klem

Det er ingenting å "ta seg sammen" over...Gråt i vei,..og vær irretert på situasjonen! JEG er ikke så storsinnet som deg og viser forståelse for økonomi osv osv...Jeg hadde rett og slett satt meg på bakbeina!
Du har termin 21 juli og han kommer hjem 23 juli?? Gaaah *klikke klikke*
Jeg hadde pent bedt mannen min reise hjem en uke før, eller drite i hele oppdraget...haha

Krysser fingrene for at du..eh...går overtid!!! (dette har jeg faktisk aldri skrevet på BV før) NULL fødestøv til deg :biggrin !!! (Dette har jeg ihvertfall ikke skrevet på BV før) Hahaha

Uff, det må være en vanskelig situasjon. Blås ut alt du trenger her. Jeg hadde ikke klart å ha det slik. Håper du har noen så kan være med om ting skjer før han kommer hjem. Sender deg en klem og null fødestøv:)

termin 21.07.2013

Huff... Forstår veldig godt at du er lei deg. Jeg hadde nok også vært kjempe stressa og oppgitt :(
Du får bli liggende i senga frem til termin hvis du vil holde babyen inne lengst mulig. ;)
Klem

Du har lov å synes at dette ikke er greit.. forstår deg eg. ...:) vi får krysse fingrene for en tolmodig baby:)

Sniker litt fra august ;) synes du er ekstremt tålmodig og snill! Her var gubben borte ei uke på jobb nå, og kom hjem i går... Og nå får han ikke dra bort på lengre turer mer, er sju uker til termin, men jeg føler meg bare tryggest når han er i nærheten... ;) så du har all grunn til å rase litt :)

Skjønner deg så utrolig godt! Min mann reiser i morgen og blir borte i 2 uker og syns det er "skummelt" nok.. Håper du har noen i nærheten som kan hjelpe om det skulle være noe!! :)

God morgen alle sammen. Håper de fleste har hatt en god natt.

Jeg for min del er i skikkelig trist humør idag. Dette kommer av at sambo (som jobber på havet) faktisk har reist på jobb igjen. Synes utrolig synd i meg selv som skal gå de siste fire ukene i usikkerhet på om han rekker hjem til evt fødsel. :(
Vet at mange sier at jeg burde ta meg sammen og at det alltid går bra uansett, men dette er min første fødsel og jeg ønsker selvsagt at pappaen skal være med..
Vet at han kan ta permisjon i forbindelse med fødsel, problemet er bare at det økonomisk vil være vanskelig i ettertid da han mister lønn for den mnd han nå er ombord + de opptjente fridagene han får..

Blir ikke helt fortrolig med hele denne situasjonen og trenger derfor å klage litt :p
Har termin 21 juli og han kommer etter turnus hjem den 23. Så vi kan ha flaks..:)

Etter all min klaging håper jeg fremdeles at dere andre har en fin fin dag og koser dere med siste innspurt av graviditeten :)
Du er med andre ord en v de få som ønsker å gå på overtid du a, er ikke mange av oss som ønsker seg det, så jeg håper de går i oppfyllelse;)

Vi er ganske hormonelle den siste tiden så sånne følelse må du bare ta med deg på veien, for de kommer, og det blir nok ikke siste gangen for en grå værs dag....

Håper su har andre rundt deg som kan hjelpe deg gjennom innspurten;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Jeg forstår deg veldig godt. Selvfølgelig vil du ha han hjemme når du skal føde. Håper disse ukene ikke blir altfor tøffe for deg, og at han rekker å komme hjem før du føder :) Mange går over med førstemann :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Uff dette er ikke kjekt. Samboeren min reiser ut i morgen på jobb, men jeg føler ikke jeg kan klage for han er bare ute i 14 dager og jeg har ikke termin før den 30 juli. Om det skulle skje noe før er riggen heldigvis til kai enda så da kan han bare kjøre hjem. Jeg vet jeg hadde taklet situasjonen veldig dårlig om han skulle vært ute ved termin, så forstår frustrasjonen din veldig godt. Håper også du går over tiden :)

Termin 30 juli

Tusen takk for alle oppmuntrende ord og "lykke ønskninger" :p

Prøver så godt jeg kan å holde motet oppe. Så får vi bare vente i spenning å satse på overtid her.. helt utrolig at jeg faktisk sier at jeg har et ønske om å gå over, men ja..

Litt skummelt at jm timen idag ikke gikk så bra med ødemer på 2+ og høyt bt. Så ny kontroll på føden neste uke.. Men nå blir det forhåpentligvis en natt med litt søvn og avslapping så får dagene bare komme å (krysser fingrene) gå sakte :p

Back
Topp