trist og lei meg

tiriltunge

Glad i forumet
huuuuuuff akkurat nå føles alt bare helt håpløst..kvalmen er kommet og er redd jeg ikke skal greie og ta meg av mine andre to barn..at jeg skal bli så dårlig som jeg var sist[:'(]å gangen før[:'(]tenker på hva har vi gjort...ett 3barn,kommer det til og gå?vil ikke spy i ni mnd[:'(]er så forferdelig motløs å redd,redd for jeg ikke greier det...[:(]men abort er uaktuellt...trenger bare styrke til og komme i gjennom det[;)]
 
Og jeg har nesten akkurat de samme tankene som deg, herregud, det må da være stor forskjell på å ha 2, til 3 unger....?? Kjente i går at jeg angret meg litt faktisk, for vi alle 4 her hadde en skikkelig dårlig dag, og hvordan skal det da bli når nummer 5 kommer? Og hva om det er tvillinger?????? [:o]

Meeeeeen, jeg vet at det kommer til å gå helt flott, og det gjør det garantert for deg og!! :klem:
 
dere er så søte,huff trodde det var bare meg som angret[:(][:(]men gjorde det i går og tenkte det i dag[:(]for vil jo gjerne ta meg av de to jeg har..å ikke lokte spy i ni mnd..har jo nettopp gådd gravid heh[;)]men det får bare gå...men er mest kvalm på kveldstid...av en eller annen grunn,men helt jæææævli er det...[:'(]så vi måå støtte hverandre og holde hverandre oppe.når det er på det verste[;)]kleeem til alle[:D]
 
Skjønner at du beskymrer deg, det kan virke overveldende. Men tenk på det fine som kommer ut av det [:D] Jeg beskymrer meg masse også, for svangerskapet, økonomi og hvordan jeg blir som mamma, men må jo bare ta det som det kommer. Krysser fingrene for at du "bare" er dårlig disse første månedene, og at du får ett supert svangeskap etter det! Så må vi huske at det er masse hormoner pågang her, så vi blir gjerne litt påvirket av dem [;)] Det blir hvertfall jeg!
 
dette er ingenting i forhold til de andre to,så slipper jeg unna med dette skal jeg ikke klage[:'(]huff forferdelig,verst på kveldene[:(]
 
Visst det hjelper, så er du ikke alene. Ganske dårlig om kvelden jeg også og helt forferdelig trøtt. Føler jeg går rundt som en zombie dagen lang.
 
har du noe tips for kvalme da?[;)]
 
Lovehearts, tyrkisk pepper og ritz kjeks. Også pepsi max. Altså så lever jeg veldig sundt for tiden! hehe. har hørt at ingefær hjelper, så tenkte jeg skulle prøve meg på på det i te eller brus varianten.Jeg blir veldig kvalm visst jeg ikke får nok søvn og visst jeg stresser masse , så sov masse om du klarer det.
 
hehe ja ingefær hjalp meg ikke sist,ble bare mer kvalm..[:'(]men skal prøve noe av det andre som du sa[;)]har bare hadd en skikkelig dårlig dag sikkert,så alt føles håååpløst[:(]hehe...tenkte idag at dette greier jeg ikke,jeg kan ikke få ett tredje barn,det går ikke[8D]
 
Du kommer sikkert til å få flere sånne dager, og så kommer du til å få dager der du føler deg helt klar for ett tredje barn. Jeg hadde en fæl dag i går, hvor jeg grein og hylte, angret skikkelig på at jeg hadde blitt gravid og følte at alt var helt håpløst. Men i dag er jeg kjempegla igjen og bare gleder meg. Tror det kommer til å bli en berg og dalbane dette her! Håper at noe av de tingene hjelper litt, visst ikke får vi undersøke videre [;)]
 
Har dere prøvd ett armbånd de selger på apoteket som skal hjelpe mot ekstrem kvalme??
Har ikke prøvd det selv men har hørt det hjelper på noen...
 
ja hadde på begge håndledda sist[;)]d hjalp litt,men måtte nokk ty til stikkpiller til slutt[:'(]men men skal da overleve en gang til har jo overlevd to ganger[8D]haha
 
ORIGINAL: tiriltunge

ja hadde på begge håndledda sist[;)]d hjalp litt,men måtte nokk ty til stikkpiller til slutt[:'(]men men skal da overleve en gang til har jo overlevd to ganger[8D]haha

 
Vi overlever det meste..:) Du skrev att du "nettopp" hadde født...Hvor gammel er det minste barnet ditt??[:D] 
 
8mnd og 2uker[;)]så er jo ikke heeelt nettopp men ganske[8D]
 
ORIGINAL: tiriltunge

8mnd og 2uker[;)]så er jo ikke heeelt nettopp men ganske[8D]

 
Ha ha min minste er 8 mnd og 4 dager[8D][8D][8D][8D][8D]
 
hahah skal si vi ikke later oss,står på og får oss flere,mens de minste enda er småe[8D][8D][8D]får så dårlig samv overfor h*n..om jeg blir dårlig
 
ORIGINAL: tiriltunge

hahah skal si vi ikke later oss,står på og får oss flere,mens de minste enda er småe[8D][8D][8D]får så dårlig samv overfor h*n..om jeg blir dårlig

 
Jeg får jo 3 på under 3 år[8D][8D][8D]
 
å herrregud[:D]er de gamle dine?det må jeg si..det står det respekt av[;)]eldste min er fyllt fem
 
ORIGINAL: tiriltunge

å herrregud[:D]er de gamle dine?det må jeg si..det står det respekt av[;)]eldste min er fyllt fem

 
Hun eldste er 2 år og 1 1/2 halv måned og minien er 8 måneder og 4 dager...[:D][:D][:D][:D]
 
 
[:D]hihi så koselig da[:D]da får du noen tette....,er spent på d her,hvordan det blir med to så tette[8D]
 
Back
Topp