Trist og ganske ekkel historie..

Bruker123kar

Forumet er livet
 ei i området her var gravid. men tilfeldigvis var hu på UL alene(to ganger, hadde bilder å alt) mens barnefaren var på jobb.
etter 6.mnd ble hun superhissig om han tok på magen hennes. da hun var 2dager på overtid, reiste de til sykehuset, men hu nekta han å være med opp til føden. etter 40 min kom hu tilbake og ville hjem. barnet var dødt. kjæresten gråt og var hysterisk fortvila.. han ringte moren sin, og hun ringte sykehuset og kjefta de huden full for at de ikke fikk tilbringe tid med det døde barnet osv..
men de på sykehuset hadde aldri hatt henne inne, hu hadde bare dikta opp alt, kjøpt seg sånn skuespillermage og full pakke.
hu hadde vist fått melk i puppene og full pakke, siden hu va så innstilt på det. Flaks at hu ikke kidnappa noe unge på sykehuset sier bare eg!!!!!!! uff så nå er det sef slutt mellom de, hvem kjæreste kan tilgi noe sånn.....

Den har ikke jeg fulle tro på.. [:-]

ORIGINAL: *Mama*

hva mener du? hele bygda har sett henne gå rundt med mage å greier..

ORIGINAL: Tøsa

sov de ikke i samme seng om natta og sånn da?[8|]

hu tillot han ikke å ta på henne, freste hver gang han nerma seg.. han hadde aldri hatt gravid kjæreste før, og visst vel ikke hva han kunne vente seg.. kanskje hu sov i pysjamas, ikke veit jeg.. er jo mange damer som føler seg veldig stygge under graviditeten.. har ikke peil..

Det er sånt som skjer i USA og på film det der [8D]

ORIGINAL: Bdancer

shit! syk dame!!! men han fyren må jo ha vært veldig naiv da...[8|]

ja enig der! men han visste vel ikke bedre..

men det ER sant.. tror folk jeg sitter her å dikter opp en historie eller.. hu må jo ha vært steine sprø/hatt psykiske problemer.. tydeligvis..

ORIGINAL: Bdancer

shit! syk dame!!! men han fyren må jo ha vært veldig naiv da...[8|]

ORIGINAL: *Mama*

Enig...så naiv kan selv ikke en mann være.......

ORIGINAL: Malin!

Hvor i Rogaland var så dette da?

tysvær

ORIGINAL: Metalmom

Hørte en lignende historie for ikke så lenge siden. Jenta hadde mage og alt.
Innbilt svangerskap. [&:] Høres litt for sykt ut til å være sant. [8D]

ORIGINAL: Tøsa

det er jo fullt mulig da så skal ikke si jeg ikke tror på det nei...

Back
Topp