Trist nyhet....

kattemamma

Lei av å elske
Fikk nettopp vite at en professor i fagfeltet mitt som jeg kjenner ganske godt døde i går 59 år gammel :( Etterlater seg to sønner i 20-årene. Egentlig ikke så overraskende da han levde livet for fullt og tok ikke vare på kroppen sin, men han var en herlig type og har hatt mange interessante samtaler med han, flest på kvelden etter noen glass vin ;) Merker at jeg gjerne skulle ha snakket mer med han, han hadde så mye å formidle... Nei dette ble en tung start på dagen...
 
Huff, det var en trist nyhet å stå opp til :/
 
Huff da. :(

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Det var skikkelig trist. Og selv om vi ikke har jobba direkte sammen med noe så hadde jeg faktisk noen ideer jeg planla å lufte for han på høsten. Og nå får jeg ikke gjort det... Er skikkelig rart og trist å tenke på...
 
Klem

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Sender en klem og håper at du finner en annen du kan lufte dine tanker og ideer med :)
 
Da skal lillebror og jeg i begravelsen kl 12. Tok sin tid før det ble, men han døde i Chile så var nok masse papirarbeid før han kom hjem... Han var fra området her jeg bor så bisettes her, og ikke der han har bodd de siste årene. Kjenner det blir godt å dra selv om jeg nesten begynner å grine av tanken allerede nå...
 
Back
Topp