Trist nyhet.

Anissa

Betatt av forumet
Jeg har dessverre mistet min ufødte engel. Var 12 uker da dette skjedde forrige uke.

Føler meg så trist og deppa, lurer på om jeg noen gang kommer til å komme over dette, eller i det hele tatt glemme. Gjør så vondt hver gang jeg tenker på at jeg var ferdig med første trimester, da skal man jo liksom være over den meste kritiske perioden???

Samtidig så er jeg så takknemlig for min vakre prinsesse, som gir meg håp, og min elskede mann, som har  støttet meg så utrolig mye.

 
Det var kjempetrist å høre :( Når man når uke 12 tror man jo man er trygg! Godt å høre du får god støtte fra mann og barn! :)
 
Åh, så utrolig trist emoticon
Er ikke så lett å sette seg inn i den situasjonen, men kan tenke meg det er tøft! Ifvertfall når du var kommet så langt!Sender deg og familien mange varme tanker!
 
Huff, så trist! :( Håper det går bra med deg! 12 uker på vei, og på vei inn i andre trimester, da begynner man jo å tørre å slippe frykten for at noe kommer til å skje.. Forferdelig å høre at det skjedde når du var kommet så langt. Får håpe nestemann klarer å holde seg fast. Sender en klem til deg, jeg :)
 
Vet ikke hva jeg skal si så jeg sender stooore klemmer.
Bra du har familien rundt deg.
 
uff, så trist å høre! er jo når man har bikka 12 uker man tenker at dette går bra og man begynner å roe seg ned!

fint du har masse støtte rundt deg i denne tiden :)
 
Back
Topp