trist men men...

Lilio!!!

Gift med forumet
Heisann jenter!
ser kansje ut som jeg blir avleine mamma gitt,går ikke noe bra mellom meg og samboern så nå skal jeg bo hos mamma noen daer sammen med mats så jeg får tenkt litt...
samboern min har fått for seg det at nå som han jobber trenger han ikke hjelpe meg noen ting han bare setter seg p datan når han kommer fra jobb el drar avgårde med kamerater...
så vis jeg står og lager middag må jeg legge fra meg alt og gå og gi mats smokken sin for samboer gidder ikke reisee seg pga han spiller jo... så vær gang jeg holder på me noe må jeg bare slutte når mats begynner og grine så nå begynner jeg og bli ganske lei får bare svar av hanat nå som jeg har mamma perm må jeg klare alt pga jeg jobber....

så jeg skal tenke på om jeg orker og ha ett sånt liv vidre....

Det er trist og høre,[:(] du får gjøre det du mener er riktig for deg og sønnen din.. får håpe alt ordner seg for deg, kan hende samboeren din forstår hvis dere får litt tid hver for dere.. er ikke no morsomt sann..
lykke til i alle fall..

Huff.. slikt er ikke koselig... Håper det orner seg for eg. At du får det bra med deg selv og lille Mats. Lykke til!!!

Hei!
Nå vet jo ikke jeg så mye om deres situasjon, men det kan jo hende det er lurt at dere er fra hverandre litt? Man merker jo alltid bedre hva man har når man ikke har det mer![:)]
Har dere pratet ordentlig sammen da?

Uff, ikkje noko gøy utvikling. Men han har nå oppført seg litt dust heilt sidan du kom heim da, etter min standar! Men du får tenke deg godt om. Det verkar nå på meg som om du er meir eller mindre aleinemamma allerede! Viss du skal ha alt ansvaret og alt arbeidet, så har du jo ingen glede av partneren din uansett.

Men det er så klart eit barn med i biletet, så du må nok tenke deg godt om.......

Lykke til uansett kva du vel-. Er sjølv vokst opp med berre mor, og har hatt ein veldig FIN oppvekst utan far.........

trist å høre... men jeg syntes det er lettere å være aleine med min... men håper det ordner seg for deg...

Uff.. hører ikke til dette forumet, men.. Har dere fått tilbud om samlivskurs? Mange som får tilbud om det etter å blitt foreldre for første gang.. Slik at man skal forstå hverandre bedre etterpå.. Kanskje det hadde vært noe..? Håper det ordner seg for deg i allefall!!!

For en idiot!

Back
Topp