Trist meddelande...

LuringNr3

Gift med forumet
Jeg har fått bihulebetennelse!!! BUHUUUU!!! Så jeg er hjemme fra jobb idag med kjempevondt i hele hodet mitt og slim, snørr og gørr... Er ikke smittsom, heldigvis : )
MEN nå gruer jeg meg til flyturen i morgen :'(

Neeeei, så utrolig kjipt :( huff.. er jo aua å fly med det :(
har du hørt om avant garden?? det hjelper sinnsykt bra på bihulebetennelse, det er helsekost tabletter så jeg vet ikke om du trur på det jeg ? :D hehe. men de gjør det altså..jeg har brukt de selv i maaaange år :) 

Ellers må du bare ta tak i kjerringråd og bli frisk jente :D hehe.. vi skal jo paaarty paarty i helgen :D 

Om jeg husker det, så skal jeg ta med noen rinexin til deg :) De løser opp litt på trykket og vondtene i bihulene. Har bihulebetennelse nesten hver gang jeg blir forkjølet selv, så vet hvor kjipt det er :(

Escuro skrev:
Om jeg husker det, så skal jeg ta med noen rinexin til deg :) De løser opp litt på trykket og vondtene i bihulene. Har bihulebetennelse nesten hver gang jeg blir forkjølet selv, så vet hvor kjipt det er :(

Jeg fikk det da jeg var hos legen igår : ) Så nå spiser jeg Rinexin og Bisolvon om hverandre : P Rinexin for nesa og Bisolvon for brystet.

Auaua. :/ Håper det kommer seg fort, men det er vel seige greier.

Jeg har brukt Avant Garden også, så det kan være noe i det. :)

Back
Topp