trist jeg

bebi

Elsker forumet
Var i oslo på UL på torsdag etter eget ønske.Der fikk jeg vite at jeg skulle vært 11uker og 3dager.men det har skjedd no galt veldi tidlig,kanskje mellom uke 3-4.så det har ikke utviklet seg vidre derfra.var missed abortion(MA)ble veldig lei meg,men samtidig var det jo ikke noe unge blitt,var jo bare en klomp eller hva jeg skal si..men morkaka har vokst og symptomene vært der fortsatt,så magen vokste jo.er det fler som har opplevd en MA?
men syns det er veldig trist for det,hadde gleda meg sååå til UL,så var det ikke no "lille" der.
Har vært til utskrapning i dag,var godt å bli ferdig med det og...nå venter jeg bare på mens igjen om 4-6uker og da er det prøving igjen[;)]ønsker det veldi.
Ønsker dere alle i desemberklubben lykke til videre[:)]kommer nok til å titte innom dere..
Så håper jeg at jeg blir med i mai eller juni klubben neste år[:)]
ble litt langt,men godt å få det ut.

Stakkars deg, synes så synd på deg som måtte oppleve dette..[:(] ta vare på hverandre nå, det er vel det enste som kan hjelpe. håper for din skyld at du får en ny spire igjen så fort du og kroppen din er klar for det!
sender deg en stor trøsteklem 

Så trist blir lei meg på dine veine håper alt er "bra" med deg og at det sitter en spire der snart igjen

lykke til videre

Trøstesklemmer [&o]

Uff da [:(] Så trist... Har ikke opplevd MA nei, men 2 SA, og har blitt gravid igjen ganske fort.. Masse lykke til videre!

GOklem.

ORIGINAL: bebi

Var i oslo på UL på torsdag etter eget ønske.Der fikk jeg vite at jeg skulle vært 11uker og 3dager.men det har skjedd no galt veldi tidlig,kanskje mellom uke 3-4.så det har ikke utviklet seg vidre derfra.var missed abortion(MA)ble veldig lei meg,men samtidig var det jo ikke noe unge blitt,var jo bare en klomp eller hva jeg skal si..men morkaka har vokst og symptomene vært der fortsatt,så magen vokste jo.er det fler som har opplevd en MA?
men syns det er veldig trist for det,hadde gleda meg sååå til UL,så var det ikke no "lille" der.
Har vært til utskrapning i dag,var godt å bli ferdig med det og...nå venter jeg bare på mens igjen om 4-6uker og da er det prøving igjen[;)]ønsker det veldi.
Ønsker dere alle i desemberklubben lykke til videre[:)]kommer nok til å titte innom dere..
Så håper jeg at jeg blir med i mai eller juni klubben neste år[:)]
ble litt langt,men godt å få det ut.

har opplevd akkurat d samme som deg... skulle vært 11 uker idag.. men var på sykehuset å fikk piller forje fredag... blødde i noen få dager.. så nå prøver vi igjen... tror jeg.. virker sånn[:)] håper at virkningen av tablettene er borte, slik at d går bra

Takk for støtten,det varmer ja[:)]venter på mens som kommer om 4-6uker.de sa det var best å vente til jag hadde hatt en mens,for da ble det sikkelig utrensa eller hva jeg ska kalle det.

jeg gikk å blødde helt fra begynnelsen av mai... så jeg tror at det er godt renset opp hos meg..

Lykke til , til deg

Hei bebi!
Jeg var også i desemberklubben, men var på ultralyd 11+0. Fikk akkurat den samme beskjeden som deg, fosteret hadde sluttet å utvikle seg kjempetidlig og morkaka hadde fortsatt å vokse. Det var rart, trist og tomt. Følte meg nesten litt lurt av min egen kropp som ikke hadde sagt i fra til meg. Samtidig så var jeg veldig redd for at nettopp en MA skulle skje og ville ha en tidlig UL. Man skal nok ikke undervurdere intuisjonen sin.

Hadde EL akkurat 14 dager etter utskrapningen og ble gravid. Begynte å teste nokså tidlig da jeg merket den samme tyngdefølelsen i underlivet (hadde da allerede testet for å sjekke at hcg var ute etter MA'en, og det var den). Testene ble positive, men ble svakere for hver dag. 4+2 begynte jeg å fossblø,  da hadde jeg spottet brunt i noen dager og skjønte hva som kom til å skje. Så jeg tror man skal lytte til anbefalingen om at man skal vente en mens før man prøver igjen, men for all del, det er mange som lykkes med en gang og går hele svangerskapet ut.

Men jeg vet hvordan det føles. Man kan knapt ikke vente til man har EL så man kan prøve igjen, det er ikke bare å skru av den baby-knappen har jeg skjønt. Og jeg vet livet føles trist og tomt nå, men du vil føle det bedre om en stund, tiden leger alle sår og jeg er bombesikker på at både du og jeg skal strutte med mager om ikke så altfor lenge [:)]

Klem fra Bobby

ORIGINAL: bobby

Hei bebi!
Jeg var også i desemberklubben, men var på ultralyd 11+0. Fikk akkurat den samme beskjeden som deg, fosteret hadde sluttet å utvikle seg kjempetidlig og morkaka hadde fortsatt å vokse. Det var rart, trist og tomt. Følte meg nesten litt lurt av min egen kropp som ikke hadde sagt i fra til meg. Samtidig så var jeg veldig redd for at nettopp en MA skulle skje og ville ha en tidlig UL. Man skal nok ikke undervurdere intuisjonen sin.

Hadde EL akkurat 14 dager etter utskrapningen og ble gravid. Begynte å teste nokså tidlig da jeg merket den samme tyngdefølelsen i underlivet (hadde da allerede testet for å sjekke at hcg var ute etter MA'en, og det var den). Testene ble positive, men ble svakere for hver dag. 4+2 begynte jeg å fossblø,  da hadde jeg spottet brunt i noen dager og skjønte hva som kom til å skje. Så jeg tror man skal lytte til anbefalingen om at man skal vente en mens før man prøver igjen, men for all del, det er mange som lykkes med en gang og går hele svangerskapet ut.

Men jeg vet hvordan det føles. Man kan knapt ikke vente til man har EL så man kan prøve igjen, det er ikke bare å skru av den baby-knappen har jeg skjønt. Og jeg vet livet føles trist og tomt nå, men du vil føle det bedre om en stund, tiden leger alle sår og jeg er bombesikker på at både du og jeg skal strutte med mager om ikke så altfor lenge [:)]

Klem fra Bobby

Hei bobby[:)]
Så leit at du måtte oppleve det igjen[:(]jeg trur nok og det lønner seg og vente til man har hatt første mens..men er ikke så lett å vente..jeg går fortsatt rundt og tror jeg er gravid,tar meg på magen og kommer plutselig på at det ikke er noe mer der lenger[:(]men ser framover nå,håper mens kommer om ikke altfor lenge..da er det fult kjør[;)]men nå tenker man så intenst på det at nå blir jeg vel ikke gravid?!...ja jeg håper det klaffer for oss neste gang[:)]tvi,tvi..kanskje kommer vi i samme klubb[:)]jeg tror jeg venter mens rundt ca.3-5uker..håper den kommer FORT[:)]det er veldig trist og rart,nå kunne jeg vært 3mnd på vei..men samtidig gleder jeg meg over at nå har vi muligheten til å få et "vår"barn[:)]lykke til til dere også bobby[:)]det er godt man ikke er aleine om det,godt å prate med noen som desverre har opplevd det samma..

Back
Topp